loader image

چه نکات برای خرید کیف اداری مهم است ؟

صنایع دستی و هدیه سازمانی صوفی

کیف اداری اغلب انتخاب مناسبی برای هدیه سازمانی و هدیه تبلیغاتی هستند و با نام های مختلفی از جمله کیف سمینار، کیف برزنتی، کیف رسمی ، کیف کلاسیک، کیف دانشگاهی و … شناخته و به بازار عرضه میشوند.

این کیف ها میتوانند هدیه ای هوشمندانه برای هدیه دادن به مدیران سازمان ها باشند.

جزء کیف هایی هستند که به دلیل ابعاد بزرگ و فضای کافی، برای نگهداری وسایل همراه روزانه، وسایل کاری، وسایل دانشگاهی و …  بسیار مناسب و کاربردی هستند .

و این یک واقعیت است که کیف های اداری ابزاری درخشان برای کمک به ایجاد آگاهی برای تجارت شما هستند.

.

نکات مهم در خرید کیف اداری

  • کیفیت مواد اولیه

کیف اداری را می توان به دو گروه اصلی کیف اداری برزنتی و کیف اداری چرمی تقسیم نمود.
در هر دو حالت ساختار پارچه یا مرغوبیت چرم استفاده شده در ساخت کیف، به عنوان مهمترین عامل مؤثر بر قیمت و کیفیت محصول نهایی درنظر گرفته می شوند، که بایستی در خرید لحاظ گردد.

  • کیفیت آستر داخلی

از مهمترین خصوصیات کیف اداری، نوع آستر داخلی استفاده شده، درجه سختی و نرمی آستر، جنس و مرغوبیت آستر و … است، که در هر حالت کیفیت آستر تعیین کننده بوده و میزان مرغوبیت آن دوام و ماندگاری محصول در بلندمدت را به همراه خواهد آورد.

  • کیفیت یراق آلات

طبعاً استفاده از یراقی که همخوان با بدنه بوده و دارای کیفیت بالایی است، از خرابی محصول در زمان کوتاه جلوگیری کرده و مهم تر اینکه استفاده از یراق آلات خوش ساخت، زیبایی خاصی به محصول نهایی خواهد بخشید.

  • کیفیت دوخت

معمولاً دوخت کیف، به ویژه کیف های چرمی به دو صورت دستی و ماشینی انجام می گیرد که دوخت ماشینی دقیق تر و منظم تر بوده و خروجی بهتری را به دست می دهد.
اما در برخی محصولات که شمایل سنتی و هنری دارند استفاده از دوخت دستی مرسوم است.
کیفیت دوخت روی حسی که محصول نهایی برای مخاطب فراهم می آورد بسیار تاثیرگذار است.

  • طراحی و بخش بندی

با توجه به نیاز و حجم ملزومات مورد استفاده، دقت در تعداد و سایز جیب های داخلی و فضاهای جداکننده درون کیف اداری بسیار حائز اهمیت است.
از طرف دیگر توجه به زیبایی محصول و مشتری پسند بودن طراحی آن می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

  • رنگ بندی

زیبایی و تنوع در رنگ معیار مهمی در خرید کیف است. رنگ مشکی و قهوه‌ای تیره رسمی‌تر و قهوه‌ای روشن هم برای محیط‌های غیررسمی‌ و با جو دوستانه‌تر مناسب‌تر است.
رنگ‌های دیگری مثل سبز، زرشکی و… هم در بین رنگ‌های استفاده شده در این این نوع کیف دیده می‌شود که رنگ‌های تازه‌تر و جسورانه‌تری هستند.

  • برند محصول

یکی از مزایای ناملموس محصول بهره مندی از اعتبار، محبوبیت، شهرت و آوازه خوب است، که اصطلاحا برند گفته می شود.
در واقع تمام مزیت محصول در جنبه فیزیکی آن نیست و بخشی از اتکاپذیری محصول در میزان اعتمادپذیری و تعهد و قولی است که به مرور زمان برای اکثریت مشتریان به آن جامه عمل پوشانده است.
برند صوفی در حوزه کیف های اداری از برندهای مطرح در کشور است.

.

انواع کیف اداری

  • کیف سمینار تبلیغاتی

هنگام شرکت در یک سمینار یا کنفرانس یا جلسه کاری ، به همراه داشتن چند وسیله بسیار ضروری است.
مزیت کیف تبلیغاتی صوفی این است که هر وسیله ای محل مخصوص به خود را دارد.
جای خودکار شما ، دفترچه یادداشت یا کتاب شما ، تلفن همراه و تبلت و سایر وسایل ضروری همراه شما کاملا مشخص است و این امر سبب شده کیف سمیناری تبلیغاتی در میان هدایای تبلیغاتی پر اهمیت قرار بگیرد.

کیف های سمینار صوفی در طیف وسیعی از رنگ های مختلف برای انتخاب قرار می گیرند.
مارک تجاری خود را با این کیف های تبلیغاتی نگه دارید که تمام موارد ضروری شما را برای کنفرانس ها و سمینارها ایده آل می کند.

یکی از کیف های پرفروش ما ، کیف کنفرانس دارای یک طراحی ساده اما جهانی، مناسب برای هر دو بخش مشاغل و آموزش است.

  • کیف اداری چرم

کیف های اداری از جنس چرم طبیعی، تکمیل کننده یک استایل رسمی برای مدیران، کارمندان، اساتید، دانشجویان و افراد با سلیقه کلاسیک است، که اکثریت افراد در هر زمینه شغلی و تحصیلی در رده های سنی مختلف از آن بهره می برند.
این نوع از کیف ها با لباس های رسمی و حتی اسپرت قابل ست شدن هستند.

این کیف های مارک شده یک محصول ایده آل برای مدارس و دانشکده ها و همچنین نمایشگاه ها و رویدادها هستند.

.

کیف های مارک دار متناسب با هر مشتری

کیف های تبلیغاتی روشی ساده و بسیار مؤثر را برای گرفتن آرم شرکت شما در مقابل افراد مناسب ارائه می دهند.
با این گزینه که می توانید بسیاری از کیف های مارک دار ما را با کارهای هنری خود سفارشی سازی می کنید ، می توانید آنها را شخصی کنید تا واقعاً نمایانگر تجارت و جذابیت برای مشتری خود نیز باشید.

البته یکی دیگر از روشهای مطمئن برای جلب توجه مشتریان ، انتخاب کیفی است که با سبک زندگی و شرایط آنها مطابقت داشته باشد.
به عنوان مثال، اگر جمعیت اصلی شما مشغول حرفه ای است ، ممکن است بخواهید به کیف های اسناد مارک شده ، کوله پشتی های چاپی یا کیف های لپ تاپ تبلیغاتی خود نگاهی بیندازید.

اگر یک مغازه را اداره می کنید یا در یک نمایشگاه آینده غرفه دارید، صوفی گزینه های مناسبی در انتخاب کیف را طیف گسترده ای از اندازه، سبک، رنگ و طرح های مختلف برای تراکم مشتری فوق العاده به شما می دهند.

ما دارای امتیازهای متناسب با تمام بودجه های بازاریابی هستیم.

.

پیج مارا در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×