loader image

اهمیت هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار شما

هدایای تبلیغاتی

صوفی در این مقاله راجب هدیه تبلیغاتی  که یکی از بخش‌های مهم در شرکت‌ها است و برای قدردانی، اشانتیون، یادبود و یا جلب توجه مخاطب و کارمندان است مطالبی را جمع آوری کرده که امروزه با توجه به اهمیت آن هزینه‌هایی برای هدایای تبلیغاتی در نظر بگیرید .

امروزه یکی از استراتژی های بسیار موثر در امر بازاریابی و بازارسازی، داشتن ارتباطی محکم و مداوم بین تولید کننده ها و عرضه کننده ها میباشد. 

هدایای تبلیغاتی میتواند در رونق کسب و – کارها چه کوچک و چه بزرگ – و همچنین افزایش میزان درآمد نقش بسیار مهم و موثری داشته باشد.

تبلیغات دارای بیشترین مخاطبین در لایه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جوامع است.

اگر کمی در اطراف خود، محل کار و یا محیط منزل دقت کنیم، آثار و نشانه‌های تبلیغات به چشم می‌خورد.

مبلمان، لوازم برقی، ظروف، دیوارها، تابلوها، وسایل حمل و نقل شهری، پیاده روها و مغازه‌ها پوشیده از رنگ‌ها و نشانه‌هایی از تولیدکنندگان کالاها و خدمات دهندگان هستند.

.

هدایای تبلیغاتی در چه مرحله‌ای استفاده می‌شود؟

شما می‌توانید در مرحله یادآوری با تهیه یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و زیبا به مشتری خود به طور مستقیم اعلام نمایید که همراهی وی برای شما ارزشمند بوده و مشتاق حضورش هستید. دلایل متفاوتی برای هدیه دادن وجود دارد:

تشکر برای خرید، مراجعه مشتری و یا تشکر از یک کارمند وظیفه شناس.

مهم‌ترین دلیل برای هدیه دادن تقویت روابط شخصی بین هدیه دهنده و هدیه گیرنده است. هدیه دادن یکی از راه‌های مقرون به صرفه برای ایجاد حس مشارکت و روابط ارزشمند است.

گلدان مس و پرداز پکیج های تبلیغاتی صنایع دستی صوفی

گلدان مس و پرداز پکیج های تبلیغاتی صنایع دستی صوفی

.

ویژگی‌های هدیه تبلیغاتی صوفی

سعی کنید هدیه‌ای را انتخاب کنید که مورد استفاده مشتریان شما باشد تا همواره شما را به خاطر بیاورند و از اینکه با شما همکاری دارند حس خوبی داشته باشند.

هدیه در ذات اصلی خود برای تلطیف فضای کاری، ماندگاری برند یا محصول و وفادار سازی به مخاطب ارائه می‌شود و همواره اثرات بسیار خوبی در توسعه روابط با مشتریان دارد.

هرچه هدایای تبلیغاتی کاربردی‌تر و غیر تبلیغی تهیه شود بازخور به مراتب بیشتری خواهند داشت.

ارائه هر نوع هدیه تبلیغاتی فاقد هر نوع پیش شرط است. اگر ماهیت هدیه دادن مشروط بر انجام یک تعهد یا پذیرش مسئولیت در آینده باشد بی شک کمتر کسی علاقه مند دریافت این هدیه خواهد بود.

.

چگونگی هدیه دادن

دقت داشته باشید اعطای هدیه تبلیغاتی در جریان مزایده یا مناقصه، یک پاسخ منفی قطعی است حتی اگر برگزاری مناقصه یا مزایده در روز خاص و مناسبتی است که اعطای هدیه را می‌طلبد.

اعطای هدایای تبلیغاتی لوکس و گران قیمت در جمعی که مخاطب شما ممکن است معذوریت‌هایی داشته باشد بی شک اثر منفی دارد و از سویی ارائه چنین هدایای و ایجاد تبعیض بین مخاطبین شما ممکن است حرفه کاری شما را دچار مشکل نماید.

اگر در شرایطی هستید که منعی برای هدیه دادن وجود ندارد، سیاست و مقرراتی هم در این بخش نیست، اجازه ندهید هدیه دادن شما، احساس نامناسبی را در مخاطبین به وجود بیاورید چرا که هر اقدامی از سوی شما می‌تواند به تخریب مناسبات شما با دیگران منجر شود.

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×