loader image

هدیه تبلیغاتی بدهید تا درآمد بیشتری کسب کنید!

هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی بر خلاف نظر عموم در واقع یک ابزاری است برای درآمدی بیشتر که از طریق آن میتوانید با ارتباط گرفتن مجدد با مشتری و دادن انگیزه بیشتر برای کارمندانتان کسب و کارتان را توسعه دهید. هدیه سازمانی بهترین گزینه برای جذب مشتریان و کسب درآمد بیشتر است.

.

محصولاتی که جهت تبلیغ مورد استفاده قرار می گیرند به ۵ گروه طبقه بندی می شوند.

  1. تبلیغ:

    عناصر کلیدی مورد نظر متخصصین تبلیغ که خود شامل ۳ دسته است

    • یک پیغام تبلیغاتی
    • همراه با یک آیتم مفید است
    • بدون هیچ گونه آیتم همراه

.

  1. پاداش ها:

    همراه با خریدتان یک هدیه هم دریافت میکنید. مثلا یک کتاب میخرید و یک کتاب رایگان هم همراه آن دریافت میکنید

.

  1. مشوق ها:

    در اینجا برای اینکه به خرید ترغیب شوید یک گزینه به شما پیشنهاد میشود مثلا اگر تا سقف مشخصی خرید کنید یک سفر جایزه میگیرید.

.

  1. جایزه ها:

    پلاک ها، جوایز، جواهرات و هدایای دیگر که نشان عملکرد خوب و یا افتخارات خاصی است می تواند به عنوان جایزه در نظر گرفته شود.

.

  1. هدایای تجاری:

    این نوع هدایا از طرف تجار به مشتریان و کارکنان خود آنها و همچنین همکارانی که مواد و تجهیزات را تامین میکنند داده میشود.
    این هدایا به این دلیل داده میشوند که از مشتریان تشکر کنند ، تجارت خود را گسترش دهند و از زحمات کارکنانشان قدردانی کنند.
    در این گزینه مخاطبان انتظار دارند که حتما این هدایا را دریافت کنند.

.

امروزه بیشتر از هر زمانی برای شرکت ها و نام های کوچک و بزرگ ضروری است تا با پیاده سازی های تاکتیک های مختلف بازاریابی خود را در مسابقه رقابت نگاه دارند و جلوه ای متفاوت به تجارت خود بدهند.

محصولات تبلیغاتی برای تبلیغ  نام تجاری شما و مورد توجه  و در معرض قرار گرفتن محصولات تجاری شما بسیار عالی هستند.

آنها در یادها می مانند و به توسعه ارتباط با مشتریان کمک می کنند.

آنها به ایجاد یک تصور ماندگار از نام تجاری شما کمک میکنند.

.

هدیه تبلیغاتی یکی از رسانه های تبلیغاتی موثر، هستند.

در مطالعه ای که یکی از موسسات تحقیقاتی انجام داد مشخص شد که ۸۳ درصد از مصرف کنندگان محصولاتی را که هدیه تبلیغاتی معرفی کردند  به یاد می آوردند ولی تنها ۷ درصد از مصرف کنندگان محصولی را که تبلیغ آن را در تلویزیون دیده بودند به یاد می آوردند.

نیمی از این پاسخ دهندگان، اذعان کردند که هدایای تبلیغاتی را نگه داشته اند.

همچنین از طرف ۲۰ درصد از پاسخ دهندگان اعلام شد که بعد از دریافت هدیه از آن محصول خرید کرده اند.

.

هدیه تبلیغاتی صوفی عنوان بخشی از فرآیند تبلیغات و بازاریابی هستند.

با توجه به ماهیت مفید محصولات تبلیغاتی ، تمایل به حفظ و نگهداری و استفاده از آنها وجود دارد، که این منجر به در معرض دید قرارگرفتن مداوم ، شناخت و حفظ نام تبلیغ کننده و یا پیام میشود.

استفاده از هدیه تبلیغاتی  زمانی موثرتر میشود که مخاطبان خاص آن شناخته شده باشند.

دراین صورت میتوان از توزیع آنها در بین افرادی که این محصولات را دور میریزند خودداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×