loader image
بسته بندی صنایع دستی صوفی

آیا می دانستید که بسته بندی محصول شما می تواند تاثیر قدرتمندی بر فروش شما داشته باشد؟

با توجه به ساختار بسیار رقابتی در دنیای تجارت، سهامداران و صاحبان مشاغل مبالغ قابل توجهی را برای بسته بندی محصولات خود هزینه می کنند، زیرا می تواند بر موفقیت و رشد کسب و کار آنها تأثیر بگذارد.

.

بسته بندی خوب محصول می تواند فروش را افزایش دهد، و شهرت شما را بهبود می بخشد و فرصت های زیادی را برای کسب و کار شما باز می کند.

با این حال، با توجه به بسیاری از اتفاقات، متاسفانه برخی از کسب و کارها و شرکت ها همچنان بسته بندی محصولات خود را نادیده می گیرند. اگر روی بسته بندی محصول خود تمرکز و کار سختی نداشته باشید، فروش بالقوه و همچنین فرصت هایی را برای تبلیغ محصول و تجارت خود به طور کلی از دست می دهید.

با این وجود، در این مقاله، با نحوه تاثیر پکیج محصول بر فروش شما آشنا خواهید شد.

.

1 . بسته بندی برای محافظت

اگرچه استفاده از فونت، رنگ و شکل خیره کننده برای پکیج محصول بسیار مهم است، اما نباید نادیده بگیرید که چگونه پکیج شما می تواند از محصول محافظت کند. اگر می خواهید محصولات خود را در حین حمل و نقل ایمن نگه دارید، باید مطمئن شوید که محافظت لازم را دارند. از نظر فروش، کیفیت پکیج و محصولات نقش تعیین کننده ای دارد. در واقع، همه کسب و کارها و شرکت های موفق می دانند که صرف زمان برای توسعه و تحقیق راه خوبی برای تبلیغ محصولات است.

اگر قصد دارید سرمایه گذاری زیادی در پکیج و تبلیغات خود انجام دهید، بسیار مهم است که بسته بندی مناسب را انتخاب کنید تا محصولات خود را ایمن و ایمن نگه دارید. وقتی یکی از مشتریان شما از شکستگی اقلام در حین تحویل شکایت می کند، نمی خواهید یاد بگیرید که خرج کردن پول برای محافظت از محصولات خود یک تصمیم عاقلانه تجاری است، راه اشتباهی است. از آنجایی که در حین حمل و نقل و حتی در فروشگاه ها نمی توان از آسیب جلوگیری کرد، هرگز نباید روی بسته بندی خود کوتاهی کنید.

.

2 . بسته بندی قیمت را بازخرید می کند

اغلب اوقات، خریداران محصولات خاصی را می خرند که در خانه یا محل کسب و کارشان ارزش خاصی دارند. این امر به ویژه زمانی صادق است که مشتریان به فکر نگهداری یا استفاده طولانی مدت از محصولات باشند.

از سوی دیگر، برخی از خریدارانی که برای اولین بار خرید می‌کنند، محصولاتی را از فروشندگانی خریداری می‌کنند که می‌دانند با ارزش‌ها و باورهای شخصی آنها سازگار است. بنابراین، هنگامی که شما چیزی جذاب و منحصر به فرد را به خریداران ارائه می دهید، تصمیم به خرید از شما را برای آنها آسان تر می کند، که مطمئناً فروش شما را تقویت می کند و زمانی که شما را پس از رضایت از محصولات شما به افراد دیگر ارجاع می دهند، پایگاه مشتریان شما را گسترش می دهد.

گفته می شود، اگر قصد دارید محصول جدیدی را در بازار عرضه کنید، اهمیت پکیج محصول را در فروش خود فراموش نکنید. تعجب آور نیست که بسته بندی محصول چگونه برنامه بودجه بسیاری از مشاغل را در سراسر جهان تغییر داده است. برخی حتی با یک شرکت راه حل های بسته بندی باتجربه و قابل اعتماد همکاری می کنند تا به آنها در طراحی و شناسایی بسته بندی مناسب محصول که بهترین ایمنی و طراحی را ارائه می دهد کمک کنند.

.

3 . بسته بندی منعکس کننده کیفیت محصولات است

اکثر کسب‌وکارها می‌دانند که حتی اگر بهترین محصول دنیا را دارند، پکیج غیرجذاب و بی‌کیفیت محصول به افزایش فروش آنها کمکی نمی‌کند. این درست است و به غیر از فروش کم، مشتریان ممکن است به شما یا محصول شما اعتماد نکنند.

از آنجایی که بسته بندی کیفیت محصول شما را منعکس می کند، مهم است که پول را عاقلانه خرج کنید. شاید تعجب کنید اگر نگوییم همه، اکثر مشتریان یک محصول جدید را زمانی که بسته بندی جذاب است امتحان می کنند. اما مشکل این است که برخی از کسب و کارها و شرکت ها از بسته بندی خود غفلت می کنند زیرا ممکن است هزینه زیادی برای آنها داشته باشد. به همین ترتیب، اگر روی بسته‌بندی‌های باکیفیت و نوآورانه سرمایه‌گذاری کنید، مردم مطمئناً شهرت خوبی برای کسب‌وکار شما خواهند داشت.

به خاطر داشته باشید که مهم نیست در کجای صنعت تجارت هستید، رقابت سخت است، بنابراین عدم ارائه بسته بندی با کیفیت به محصولات شما را در تعقیب بقیه بسته نگه می دارد.

.

4 . بسته بندی توجه را به خود جلب می کند

حتی اگر مشتریان با یک محصول خاص آشنا نیستند، بسته بندی خیره کننده و قوی کمک می کند تقریباً بلافاصله توجه آنها جلب شود. به همین ترتیب، اگر بسته بندی ارزان و غیرجذابی داشته باشید، کمتر از آنچه که می توانید به فروش تبدیل کنید، خریداران بیشتری جذب خواهید کرد.

در حالی که هیچ ابهامی وجود ندارد که محصول شما می تواند به نفع مشتریان شما باشد، وقتی آنها از بین گزینه های مختلف انتخاب می کنند، قطعاً محصولی را انتخاب می کنند که جالب به نظر می رسد. با این حال، اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید، باید زمان و توجه بیشتری را به پکیج محصول خود اختصاص دهید.

.

5 . بسته بندی به مشتریان بالقوه اطلاع می دهد

به طور کلی، خریداران از شرکت‌ها یا کسب‌وکارهایی که یادداشت‌هایی روی بسته‌بندی محصول خود می‌گذارند و اطلاعات مربوط به محصولاتی را که قصد خرید دارند به مردم اطلاع می‌دهند، قدردانی می‌کنند. این اطلاعات به مشتریان این امکان را می دهد که بدانند چگونه محصولات را ذخیره کنند، چه زمانی و در کجا تولید شده اند یا حتی سایر مشخصات محصول. در واقع دانستن چیزی که می خرند به مشتریان کمک می کند تا در مورد تصمیم خود اطمینان داشته باشند. هنگامی که آنها تمام اطلاعات مورد نیاز خود را روی پکیج داشته باشند، به احتمال زیاد از شما خرید می کنند.

.

6 . بسته بندی برای نشان دادن هویت برند شما

اگرچه برخی از کسب‌وکارها فکر می‌کنند محصولشان باید نشان دهد که چه کسی به عنوان یک برند هستند، پکیج محصول نیز نقشی در نشان دادن شخصیت یک برند دارد زیرا می‌تواند به خریداران در تعیین محصولات شما کمک کند. بسته بندی محصول همچنین به شما در ایجاد هویت برند کمک می کند.

به عنوان مثال، اگر به دنبال چیزی مدرن و شیک هستید، می توانید کیسه های ایستاده ای را انتخاب کنید که طراحی مینیمالیستی دارند و از جوهر فلزی برای چاپ استفاده می کنند.

همچنین باید مخاطبان خود را در نظر بگیرید. شما باید علایق، ترجیحات و مهمتر از همه انتظارات آنها از محصول را درک کنید. یک نظرسنجی انجام دهید و داده های مشتریان احتمالی خود را بررسی کنید تا دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

به عنوان مثال، مخاطبان شما ممکن است پکیج هایی داشته باشند که رنگ های ملایم تری داشته باشند و به راحتی باز شوند. دانستن اینکه مشتریان شما چه می خواهند به شما کمک می کند تا نوع بسته بندی را برای محصولات خود انتخاب کنید.

.

پیام نهایی

یک پکیج خوب و خیره کننده محصول می تواند به جلب توجه و برجسته کردن کیفیت و ویژگی های محصولات شما کمک کند.

در حالی که یافتن بسته بندی مناسب برای محصولاتتان کار آسانی نیست، اما دانستن اهمیت آن در بهبود فروش شما را تشویق می کند تا بسته بندی هایی را به دست آورید که توجه اکثریت را به خود جلب کند. با این وجود، امیدواریم این مقاله شما را متقاعد کرده باشد که بسته بندی محصول خود را نادیده نگیرید زیرا بر فروش شما تأثیر می گذارد.

.

برای دیدن محصولات ما پیچ اینستاگرام صوفی را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×