loader image

انواع هدیه ماندگار

تندیس هدایای تبلیغاتی سازمانی خلاقانه ماندگار هدایای تبلیغاتی خاص هدیه متفاوت هدیه ماندگار صنایع دستی لوکس

این مقاله برای تمام افرادی که به دنبال هدیه ماندگار میگردند مطالب مفیدی دارد.

هدیه ماندگار بهانه ایست برای شاد کردن و قدردان بودن از مشتریان یا کارمندان که میتوانیم در نظر داشته باشیم ، اما مهم ترین از هرچیز این است که بتوانیم هدیه خاص و به یادماندنی را بدهیم.

.

این روش برای اینکه مجدد مشتری را به خرید دعوت کنید، خیلی کاربردی و آسان است به شرط آنکه تمام نکات را رعایت کنید.

.

در دنیا امروزی که خیلی از شرکت ها و سازمان ها درآمد های نجومی دارند با رعایت کردن چند نکته ساده میتوانند مشتریان نسبت به خدمات یا محصولات خود وفادار کنند، که باعث افزایش فروش با هدیه دادن بشود.

.

چرا یکسری از هدیه ها زود از خاطر ما میروند و فراموش میشوند؟

شاید این سوال شما هم باشد. دراین مقاله به شما میگوییم چرا با اینکه هزینه میکنید و هدیه برای مشتریان میفرستید بازهم از خاطراشان میرید و چه هدیه بدهید تا همیشه در ذهنشان ماندگار باشید.

در مرحله اول باید کاری کنید که مشتری برای خرید اول به شما اعتماد کند و برای قدردانی برایش هدیه ای با قیمت مناسب اما خاص و ماندگار برایش بفرستید.

.

هدیه خوب و ماندگار باعث می شود مشتریان را وفادار کنید تا مجدد از شما خرید کنند.

.

در این قسمت میخواهیم به شما نکته های کلیدی بگویم چرا که ما همیشه فکر میکنیم باید گرون قیمت ترین هدیه ها برای مشتریان تهیه کنیم در صورتی که کاملا برعکس هست شما فقط باید وقت بگذارید تا نیاز و سلیقه مشتری را بفهمید تا طبق همان برایش یک پکیج خاص طراحی کنید

این نکته را بدانید که برای همه مشتریان نمی شود یک مدل هدیه با یک بودجه در نظر گرفت. پس سعی کنید درخلوت خود با همکارانتان وقت بگذارید تا مشتریان دسته بندی کنید و طبق آن برایشان تدارک ببینید.

.

شما با دادن هدیه، یک نوع بازاریابی انجام میدهید

پس لازم است که همه چیز حساب کتاب شده باشد.

.

در این مقاله نمیخواهیم درباره اهمیت هدیه دادن صحبت کنیم. بهتر است دست از تعاریف برداریم و بگوییم چگونه میتوانیم هدیه خوب و ماندگار تهیه کنیم؟

.

هدیه اختصاصی برای مشتریان

اکثر مواقع پیدا کردن یک هدیه خاص و به یادماندنی خیلی سخته، پس اگر شما هم دوست دارید تنوعی ایجاد کنید و از کادوهای قدیمی تکراری دست بکشید بهتر هست که به فکر شخصی سازی کردن هدیه هاتون باشید.

برای مثال مشتریانی که در حوزه نوشیدنی و تولید آن فعالیت میکنند، ماگ با لیوان با رنگ موردعلاقه او میتواند هدیه مناسبی برایشان باشد و مشتری میداند که باتوجه به بیزنس او برایش هدیه تهیه کردید و نشان دهنده ارزشمندی مشتری برای شماست.

این مدل کادو ها قطعا برای فرد مقابل خیلی با ارزش هست چون مشتریان شما متوجه می شود که وقت گذاشتید و یک هدیه مختص به خودش را تهیه کردید.

.

شخصی سازی هدیه چیه؟

لازم نیست هزین کلان بابت هدیه پرداخت کنید فقط کافیت کمی هنر و خلاقیت را با ذوق خودتان ترکیب کنید و برای شخص مورد نظر هدیه بگیرید.

هدیه ای که شخصی سازی شده معمولا با اسم، عکس یا پیغامی کوتاه، مخصوص کسی که هدیه را دریافت می کند همراه است. این کار باعث میشه تا عواطف و احساسات شما نسبت به دوستان و خانواده تون بیشتر نمود پیدا کنه.

برای مثال اگر خودکار برای مشتری درنظر گرفتید بهتر است روی بدنه خودکار اسم شخص را حک کنید، بگذارید مشتریتان متوجه شود که برایش وقت گذاشتید.

در ضمن بهتر است این را بدانید که هیچ شخصی خودکاری که به اسم خودش است را پس از اتمام به سطل اشغال نمیاندازد.

میبینید فقط با رعایت کردن همین نکات کوچک هدیه تان ماندگار خواهد شد.

.

هر هدیه دو ویژگی کلیدی دارد

1 _ قابل استفاده و کاربردی باشد

2_ حس خوبی انتقال دهد و احساسات را درگیر کن

.

انواع هدیه های ماندگار

در ادامه چند مورد از محصولاتی را که میتوانید بعنوان هدیه مقرون بصرفه و ماندگار در نظر بگیرید معرفی کرده ایم، لازم به ذکر است بدانید که فقط باید جزییات کوچک و کم اهمیت که بقیه به آن توجه نمیکنند را بررسی کنید.

.

شکلات اختصاصی

هدایایی که به صورت خوراکی داده میشود به شرطی که نوع ارائه یا حتی طعم آن متفاوت باشد میتواند کادو شما را خاص جلوه دهد. شکلات با بسته بندی یا لوگو میتواند تا همیشه شما را در ذهن مخاطب ماندگار کند.

برای مثال:

شکلات معمولی خوب است اما ماندگار نیست، اگر با لوگو خودتان با یک یادداشت کوچک برای شخص هدیه دهید این طعم می تواند برایش ماندگار باشد.

برای دیدن شکلات های بیشتر اینجا کلیک کنید.

.

تندیس اختصاصی

ذوق طراحی اسم یا لوگو با حک کوچک و به یادماندنی در قسمت چوبی تندیس می تواند حس خوبی را القا دهد، همچنین ترکیب کالیگرافی با رنگ طلایی خیلی چشم نواز است.

برای مثال:

تندیس لوگو خودتان را سفارش دهید و روی بدنه تندیس شعر یا جمله مورد علاقه مشتری را همراه با اسمشان حکاکی کنید و مطمئن باشید که این هدیه همیشه جلو مشتری شما قرار میگیرید چون هم دکوری است که شعری که نوشتید حس معنوی را به مشتری انتقال می دهد.

برای دیدن تندیس های بیشتر اینجا کلیک کنید.

.

  محصولات چرمی

محصولات چرم یکی از چیزهایی است که این روز ها خیلی ترند شده اند. که میتواند یک انتخاب لاکچری و خاص برای مشتریان خاص باشد. توجه داشته باشید که امکان حک اسم و لوگو روی محصولات چرمی وجود دارد. محصولات چرمی ماند کیف پول، کلاسور و… نظر هر سبک و سلیقه را به خود جلب میکند، و جزو هدیه هایی که کاربردی است و مورد استفاده روزمره قرار میگیرید .

برای مثال:

کلاسور چرمی با حک اسم شخص مورد نظر با یک بسته بندی شیک میتواند هدیه مناسبی باشد تازه مناسبت های بعد هم میتوانید یکی دیگر محصولات چرمی را به آن ها هدیه دهید تا بعد از مدتی ست کامل محصولات چرمی را از طرف شما داشته باشند. همین موضوع باعث میشود هرسال منتظر یک هدیه شگفت انگیز باشند و دلیل خرید ثمربخش آنها از شما باشد.

برای دیدن محصولات چرمی بیشتر اینجا کلیک کنید.

.

کتاب

کتاب همیشه جزو هدیه های به یادماندنی و پر استفاده است فقط باید بدانید بیشتر چه سبک و کتاب هایی را میپسندن به علاوه اینکه یک هدیه با قیمت مناسب است.

میتوانید یک یادداشت کوچک با تاریخ صفحه با دست خط و امضا خودتان برایشان بگذارید تا بعد از هربار خواندن به یادتان بیوفتند

برای مثال:

اگر بین مشتریانتان یک شخصی هست که برایتان ارزشمند است پس باید یک هدیه ارزشمند برایش تهیه کنید . قطعا کتاب حافظ و شاعران بزرگ مورد استقبال هر فرد قرار میگیرید.

با خیال راحت بدانید که همیشه در ذهنشان هستید و علاوه بر اینکه به شما مراجعه میکنند، برند و شرکت شما را به بقیه هم مرفی خواهند کرد، چون شما برایشان خاص هستید.

برای دیدن هدیه های بیشتر اینجا کلیک کنید.

.

سخن آخر

بگذارید مجدد این موضوع پر اهمیت را بازگو کنیم که شما فقط کافیست به جزئیات ریزی که برای رقیبانتان اهمیت ندارد، توجه کنید بدون اینکه بخواهید بودجه زیادی داشته باشید.

آن وقت است که از آنها سبقت می گیرید و کسی که برند و هدیه اش ماندگار است شما هستید.

امیدواریم این مقاله را دوست داشته باشید و از مطالب کاربردی استفاده کنید و آن را به دوستانتان پیشنهاد دهید.

برای دیدن محصولات پیج صوفی را در اینستاگرام دنبال کنید .

2 دیدگاه

  1. بسیار درست و روان درباره این موضوع توضیح داده اما لازم است مثال و انواع هدایای بیشتری را معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×