loader image
corporate gifts هدیه سازمانی هدیه تبلیغاتی هدیه شرکتی هدیه نمایشگاهی صنایع دستی ایران صوفی

هدیه برای مشتری یکی از مهمترین هدایا و برند سازی است که نمی توان آن را از دست داد. موفقیت یک شرکت با موفقیت روابط تجاری با مشتری متناسب است.

هر سازمان شرکتی که دارای روابط با مشتری است ، نباید هیچ فرصتی را برای تعامل از دست بدهد. یکی از تعاملات به عنوان بخشی از هدیه سالانه شرکت ها ، خرید هدیه برای مشتری شما است.

ممکن است در طول سال کمپین های زیادی داشته باشید ، اما هدیه ای که نمی توانید از دست بدهید هدایای تبلیغاتی و سازمانی صوفی برای مشتریانتان است. این هدایای تبلیغاتی شرکت صوفی به طور مستقیم بیان می کند که چقدر برای روابط خود با مشتری ارزش قائل هستید.

تیم ما در زیر چند نکته برای کمک به شما در انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برای مشتری خود آورده است. چیزی که قدردانی شما را از رابطه آنها به طور مناسب نشان می دهد.

.

5 هدیه پرطرفدار برای مشتری

در ادامه همراه شما هستیم تا هدیه مناسب برای مشتریان را به شما معرفی کنیم

.

تندیس

تندیس هدیه به یادماندنی است که برای اتفاق خاص یا مناسبت ها بابت قدردانی و شایستگی در مراسم ها یا جشنواره ها همراه با لوح تقدیر اعطا می‌شود. هدیه ماندگار بهانه ایست برای شاد کردن و قدردان بودن از مشتریان یا کارمندان که میتوانیم در نظر داشته باشیم .

اما مهم ترین از هرچیز این است که بتوانیم هدیه خاص و به یادماندنی را بدهیم ، یکی از آن اشیا که می تواند خاطرات آن زمان را برای ما زنده نگه دارد یک تندیس نفیس است. که برای قدردانی از زحمات ما در جشنواره یا همایشی به ما داده شده که با خود کوله باری از خاطرات را مجددا برایمان احیا می نماید.

تندیس گوشی پزشکی تندیس هدیه روز پزشک هدیه سازمانی هدیه تبلیغاتی صنایع دستی صوفی

.

تابلو

تابلو طلاکوب  از زیباترین و لوکس ترین هدایایی است که می توانید برای دوستان و عزیزان تان تهیه کنید. این محصول ساخته شده از ورق طلای 24 عیار به دست هنرمندان مجموعه صوفی است که هدیه دادن آن شما را برای همیشه در یادها نگه خواهد داشت. تابلو طلاکوب نیز مانند تمامی محصولات مجموعه صوفی دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی می باشد.

تابلو طلاکوب هدیه برای کادو تابلو هدیه سازمانی هدیه تبلیغاتی هدیه خاص

.

کتاب

زندگی بدون کتاب معنایی ندارد و کتاب از همان ابتدا به عنوان یک کادوی خاص و ارزشمند برای همه محسوب می‌شود. کسانی که اهل تجارت هستند سر و کار بسیار زیادی با انواع کتاب دارند، بدون شک این هدیه را بسیار ارزشمند خواهند دانست مخصوصا اگر کتابی باشد که دنبال آن بوده‌اند و آن را دوست دارند.

کتاب نفیس هدیه هدیه برای کادو هدیه سازمانی هدیه تبلیغاتی

.

کیف چرم

کیف همیشه و همه جا می‌تواند یک وسیله کاربردی و ضروری برای هر شخصی باشد، میتواند بیشتر کاربردی باشد. به عنوان هدیه برای مشتری پیشنهاد ما این است که یک کیف جادار مناسب و شیک خریداری کنید و کادو بدهید.

کلاسور چرم

.

صنایع دستی

صنایع دستی یکی دیگر هدایایی است که میتواند برای هر مناسبتی برای مشتریان مناسب باشد. به دلیل ماندگار بودن آن میتواند انتخابی هوشمندنه باشد که با هربار دیدن آن فرد به یاد شما بیافتند . همچنین امکان این وجود دارد که هدیه خود را سفارشی کنید مثلا با حک اسم فرد مورد نظر خود کادو ای مختص به خود شخص را به او هدیه کنید.

شکلاتخوری در دار مسی مدرن شکلاتخوری مسی پرنده با طرح سنتی ظرف خاص پذیرایی ظروف مینیمال

یک هدیه انتخاب کنید که مارک تجاری شما را داشته باشد

هنگام انتخاب هدیه شرکتی ، همیشه باید مطمئن شوید که هدیه دارای نام تجاری شرکت شما است. هدیه ای که مارک ندارد در واقع به هیچ عنوان هدیه نیست. اگر به آن فکر کنید ، هدیه شرکتی چه فایده ای دارد که مشتری به خاطر نمی آورد از کجا آمده است؟ دلیل اصلی هدیه این است که مطمئن شوید بازدهی مثبت سرمایه گذاری های آن در ترازنامه وجود دارد.

بنابراین یک هدیه شرکتی که مارک تجاری شما و تم رنگ شما را در بر می گیرد ، راهی عالی برای هربار استفاده از هدیه یا نگاه کردن به آن است.

.

برای دیدن هدیه‌های بیشتر، پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×