loader image

جلوه ظروف سرامیکی برای مهمانی

ظروف سرامیکی برای مهمانی هدیه ظرف سرامیکی

ظروف سرامیکی کاربرد این ظرف فقط محدود به سرو مواد خوراکی نیست. بلکه می توانید در قسمت هایی از منزل، به عنوان یک دکوری لوکس و شکیل استفاده کنید.

برخلاف ظاهر ظریف و زیبایی که ظروف سرامیکی یا ظروف دیگر از این جنس دارند، در برابر خط و خش بسیار مقاوم هستند ، ظرف‌های سرامیکی اصل، به دلیل لعاب خاصی که دارند در برابر قاشق یا وسایل دیگر فلزی ، خراشیده نمی‌شوند و دوام زیادی دارند.

 ظروف سرامیکی یکی از آثاری هست که برای دکوراسیون منزل مناسب می باشد، همچنین هنر ساخت آن تلفیقی از سبک مدرن و سنتی است، به همین دلیل آن را هم صنایع دستی می توان دانست و هم ظرف دکوراتیو.

محصولات صوفی ، نشان از علاقمندی این مجموعه ، به هنر و صنایع دستی است، تا فرهنگ و تمدن ایرانی را به خارج از مرزها بکشاند.

.

یکی از راه های عالی برای دکور کردن منزل استفاده از اشیاء و ظروف سرامیکی است. همچنین فضای منزل را هنری تر و منحصر به فرد جلوه می دهد.

ظرف سرامیکی دست ساز، یک هنر ایرانی است. با استفاده از این ظروف سرامیکی از دکوراسیون خود لذت ببرید. آنها در هر جایی که قرار بگیرند سریعا توجهات را به سمت خود جلب کنند.

محصولات صوفی ، نشان از علاقمندی این مجموعه ، به هنر و صنایع دستی است، تا فرهنگ و تمدن ایرانی را به خارج از مرزها بکشاند.

ظروف سرامیکی برای مهمانی هدیه ظرف سرامیکی

.

ترکیب چشم نواز نقاشی و سرامیک

ظرف سرامیکی همانطور که پیش تر هم گفته شد این روز ها بسیار گسترش داشته و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و کاربرد گسترده ظرف سرامیکی را همه ما در زمینه های مختلف به وفور دیده ایم.

در حوزه صنایع دست، ظرف های دکوراتیو، دکوراسیون داخلی و… نیز میتوان اثاری از این هنر را مشاهده کرد.

اما ترکیب این هنر با نقاشی میتواند جلوه خاصی به این ظروف بدهد و اثری خاص را خلق کند.

.

اصول نگهداری از ظروف سرامیکی چگونه است؟

یکی از اصولی که باید در مورد ظرف سرامیکی به یاد داشته باشید این است که هرگز آنها را قبل از شروع پخت روی گاز قرار ندهید، چرا که با این کار لایه سرامیک آسیب می بیند و ترک های ریزی می خورد، از طرفی این  ترک ها بسیار ریز هستند و باعث می شوند این ظرف ها در طول زمان کارایی خود را از دست بدهند. به همین دلیل شما برای استفاده از این ظرف ها باید این نکته را در نظر داشته باشید که ابتدا مواد غذایی مورد نظر خود را درون ظرف بریزید و بعد آنرا روی حرارت بگذارید.

.

چگونه از خراش برداشتن کف ظرف سرامیکی جلوگیری کنیم؟

هنگام استفاده از ظروف سرامیکی به یاد داشته باشید که کف این  ظرف ها بسیار حساس است و به همین دلیل شما نمی توانید از اسکاج های سیم دار و یا قاشق های فلزی برای طبخ غذا و شستشو در این ظروف استفاده کنید.

.

یکی از اصول مهم نگهداری از سرویس قابلمه سرامیکی که باید رعایت کنید این است که هیچ زمانی این  ظروف را درون هم قرار ندهید، قرار دادن ظروف سرامیکی درون هم باعث خراش دار شدن آنها می شود.

.

برای دیدن محصولات ما پیچ اینستاگرام صوفی را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×