loader image

حیوان سال 1401 چیست؟

حیوان سال نو حیوان سال 1401 صنایع دستی صوفی سال ببر

حیوان سال نو همینطور که درجریان هستید هر سال در ایران با توجه به معیارهای خاص بعنوان یک سال نامگذاری میشود .

این رسم از قدیم تا به الان وجود دارد. در این مقاله همراه شما هستیم تا در مورد سوالاتی در خصوص ، امسال سال چیست؟

حیوان سال را چگونه تعیین می کنند؟ و از قبیل این سوالات صحبت کنیم .

.

حیوان سال 1401 چیست؟

هر سال با توجه به معیار هایی خاص نام حیواناتی به عنوان نام سال قرار می گیرد. خیلی ها دوست دارند بدانند که نام حیوان امسال یا سال های پیش چه بوده و چیست و یا نام حیوان سال تولد خود را پیدا کنند که به همین منظور به جست و جو های مختلفی در فضای مجازی می پردازند. سال ۱۴۰۱ سالی است که طبق پیش بینی های انجام شده به نام حیوان ببر قرار گرفته است.

ببر یکی از حیوانات درنده و وحشی در جنگل ها می باشد که با توجه به خصوصیات رفتاری این حیوان می توان سال را سالی جدی پر غرور و افتخار آفرین تلقی کرد. سال ۱۴۰۱ و به طور کلی هر سالی که در قدیم بوده و الان است و در سال های آینده خواهد بود در رابطه با آنها همیشه افراد زیادی هستند که بسیار کنجکاوانه عمل می کنند و تلاش می کنند که بدانند در آن سال‌ها چه حیواناتی به نام آن ها می باشد و سال تولد آن ها سال چه حیوانی بوده و یا سال تولد و وفات دوستان و آشنایان و اقوام شان دقیقاً چه نام هایی از حیوانات داشته اند.

شما هم می توانید با جستجوی های مختلف در فضای مجازی به نام سال های مختلف و مورد نظر تان دسترسی داشته باشید. همانطور که بیان شد نماد حیوان سال 1401 به نام حیوان ببر پیش بینی و نام گذاری شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با کارشناسان ما در سایت هپی پت ارتباط برقرار نمایید.

.

عکس حیوان سال 1401

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که می خواهید از حیوان سال ۱۴۰۱ با خبر شوید می‌توانید به جست و جو های مختلف در فضای مجازی بپردازید و نام و تصویر حیوان منظور را دریابید. پس از اینکه نام حیوان سال ۱۴۰۱ را جستجو کردید قطعاً با تصاویری رو می شوید که در آنها یک ببر تنومند و پر قدرت و پر غرور و پر اقتدار می باشد که این نشان دهنده عظمت سال ۱۴۰۱ است.

شما می توانید جهت یافتن پاسخ پرسش های خود با کارشناسان ما در سایت هپی پت ارتباط برقرار کنید تا آنها به تمامی پرسش های شما پاسخ مفید و ارزشمندی ارائه دهد. خیلی ها هم هستند که به دنبال عکس سالهای گذشته می باشند و یا سال های خاص را جستجو می کنند تا هم نام حیوان آنها را دریابند و همین که تصاویر حیوان آن سال‌های گذشته را ببینند و در واقع نوع سرگرمی افراد این چنین می باشد.

.

حیوان سال را چگونه تعیین می کنند؟

شاید شما هم از جمله کسانی باشید که دوست دارید بدانید نحوه تعیین نام حیوانات برای هر سال به چه صورت می‌باشد. این سوال برای بسیاری از افراد به وجود می‌ آید و خیلی ها دوست دارند بدانند که دقیقا نحوه محاسبه و قرار دادن نام حیوانات بر روی سال ها چگونه است در پاسخ باید بگویم که نظر دانشمندان در این زمینه با توجه به معیارهای خاص انجام می‌شود که آن ها به کار می گیرند و از میان ۱۲ حیوان یک دانه از آن ها به عنوان نام سال قرار می گیرد.

خوب است بدانید که این نام ها با توجه به تقویم جلالی و شمسی امروزی ما نیست و بلکه با توجه به تقویم ترکی مغولی انتخاب می شود. این اسامی حیوانات شامل ۱۲ نوع از انواع حیوانات است که از موش شروع و به سگ خاتمه می یابد.

معیار انتخاب نام حیوان برای سال به این صورت می باشد که مثلا عدد سال که ۱۴۰۱ باشد منهای عدد ۶ می شود که حاصل آن ۱۳۹۵ می شود و همین عدد ۱۳۹۵ را بر ۱۲ تقسیم می کنیم و هر چه در باقی مانده به دست آمد که همیشه عددی میان ۱ تا ۱۲ است به عنوان عدد حیوان مورد نظر که از موش تا سگ ۱۲ عدد می باشند به دست می آید.

.

حیوان سال 1401 چگونه تعیین شد؟

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که حیوان سال ۱۴۰۱ چگونه تعیین شد و طبق چه معیارها و ملاک هایی انتخاب شده است که باید در پاسخ به این سوال به این که همانند سال ها و روال های گذشته حیوان سال ۱۴۰۱ را به همان شکل تعیین شد یعنی عدد سال منهای عدد ۶ و حاصل آن تقسیم بر عدد ۱۲ شد و هرچه در باقیمانده این تقسیم باشد که عددی بین ۱ تا ۱۲ است به عنوان عدد حیوان مورد نظر انتخاب می‌شود که سال ۱۴۰۱ هم طبق همین قاعده به نام حیوان ببر نامگذاری شده است.

.

معنی حیوانات هر سال چیست؟

همانطور که گفته شد نامگذاری سال ها طبق معیار ها و قوانین و قواعد خاصی انجام می شود و با محاسبات ریاضی مختصری این نامگذاری ها شکل می گیرد که به تقویم های جلالی شمسی هم ارتباطی ندارند و به تقویم های ترکی مغولی مربوط می‌شود.

جالب است بدانید که هر حیوانی که نامش به عنوان نام سال انتخاب می شود معنای مخصوصی دارد و با توجه به معنای مخصوص آن، معنای سال هم به همان معنا شکل می گیرد. همچنین همه حیوانات نام برده شده که تعدادشان دوازده تا می باشد هر کدامشان یک شعار مخصوص به خود دارد مثلاً شعار موش این است که من فرمانروایی می‌کنم.

شما می توانید با جستجو های مختلف در فضای مجازی به تاریخچه این نام ها و شعار های حیوانات دسترسی داشته باشید و یا می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ما در سایت هپی پت نسبت به افزایش اطلاعات خود اقدام نمایید.

.

حیوان سال 1401 در تقویم نجومی به چه معناست؟

همانطور که قبلاً هم اشاره شد سال ۱۴۰۱ سالی است که به نام حیوان ببر نامگذاری شده است. معنای ببر قوی، بی رحم، سلطنت طلب و … می باشد و اگر نام سالی به عنوان سال ببر نامگذاری شود معنای آن را می دهد که سالی پرقدرت و قوی می باشد و جالب است بدانید که شعار ببر هم این است که من پیروز می شوم که به خاطر همین است که پیروزی های مختلفی به هر سبکی ممکن است در انسان رخ دهد.

البته همانطور که می دانید این نام ها و عناوین مختلف بیشتر جنبه سرگرمی دارند و نمی توانند به طور یقین و قاطع درست باشند و بیشتر افرادی به سمت این طالع بینی ها می‌روند که سرگرمی شان همین می باشد و از موارد سرگرم کننده برای آنها به حساب می آید.

جدول اطلاعات

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره حیوان سال 1401 بیان می کنیم.

موضوع حیوان سال 1401
حیوان امسال گاو
حیوان سال اینده

ببر

حیوان 1402 خرگوش
حیوان 1403 اژدها

.

صورت فلکی

 

حیوان سال 1401 در صور فلکی

اگر به جست و جویی ساده در فضای مجازی بپردازید می توانید تصاویر مختلف صور فلکی را ببینید. صور فلکی، شکلی است که مانند یک دایره می باشد و در آن نماد های حیوانات 12 گانه که مربوط به تعیین نام های سال هستند قرار دارد.

این حیوانات از موش شروع می شود که بعد از موش گاو نر می باشد. در این صور فلکی حیوان سال 1401 نیز حضور دارد که می توانید آن را ببینید. هر کدام از این حیوانات از معنا و مفاهیم مختلفی برخوردار هستند که برای مباحث تخصصی آن ها می توانید با کارشناسان ما در سایت هپی پت ارتباط برقرار نمایید.

.

نماد حیوانات خوش یمن در سال های شمسی

حیوانات خوش‌یمن یعنی حیوانات خوش شانس؛ حیواناتی که نماد خوش شانسی و خوشبختی هستند. در صورت فلکی که نام های دوازده گانه حیوانات مختلف وجود دارد و برخی از آن حیوانات از حیوانات خوش شانس می باشند.

مثلاً در برخی از منابع گاو نر را به عنوان یکی از حیوانات خوش یمن انتخاب کرده ند و یا همچنین خوک را از حیوانات خوش یمن معرفی کرده اند که وقتی خوک به نام سالی قرار گیرد معنای آن است که آن سال خوشبختی زیادی در آن حاصل می‌ شود.

.

نماد حیوانات هر سال در تقویم های چینی

گاه شماری حیوانی پیشینه ای بسیار قدیمی در تقویم های چینی دارند. یعنی در واقع گاه شماری حیوانی ریشه اش چینی است و نماد هر سال که حیوانی خاص می باشد دارای معانی زیادی در تاریخ چینی ها است.

جهت اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با کارشناسان ما در سایت هپی پت ارتباط برقرار نمایید.

.

شما میتوانید برای مشاهده انواع محصولات و هدایای سازمانی صوفی ما را در صفحات اینستاگرام صوفی همراهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×