loader image

ایده هدیه مناسب و ماندگار برای روز مرد

هدیه روز مرد

هرساله 13 رجب، سالروز ولادت حضرت علی بن ابیطالب (ع) در تقویم ایرانی به عنوان روز مرد نام گذاری شده است.

مردان بر خلاف زنان اغلب هدیه های کاربردی را بیشتر میپسندن پس باید در انتخاب هدیه منناسب کمی بیشتر دقت کنید.

پیشنهاد صوفی برای همیشه ماندگار ماندن هدیه روز مرد به شما عزیزان :

کتاب

اگر پدر شما فرهنگی و اهل کتاب خواندن است ، می توانید برای او کتاب های نفیس مختلفی از صوفی برایشان تهیه کنید . همچنین می توانید برای همسر یا پدرتان کتاب شعر ، یک نسخه قدیمی و کمیاب از آثار ادبی یا حتی کتاب صوتی تهیه کنید.

.

کیف و کوله

کیف چرمی و کوله های صوفی یکی از هدیه های خوب و کاربردی برای آقایان است . آقایان با هر سن و هر استایل به کیف نیاز دارند . اگر همسر یا پدرتان کارمند است ، یک کیف دستی چرم طبیعی برای او هدیه ای شیک و مطلوب است.

اما اگر معمولا تیپ های عادی و اسپرت لباس می پوشند یا دانشجو هستند، کوله پشتی هدیه مناسب تر برای آن هاست. کیف اداری مردانه با چرم طبیعی صوفی می تواند یک هدیه شیک برای آقایان خوش سلیقه باشد همچنین کوله پشتی یک هدیه مناسب برای آقایان جوان است.

.

کیف پول

کیف پول یا کیف مدارک هم هر دو از جمله گزینه‌های محبوب برای یک هدیه مناسب و کاربردی مردانه هستند. کیف پول و کیف مدارک را هم می‌شود به راحتی انتخاب کرد و خرید و هم این‌که داشتن چنین اکسسوری‌های پر کاربردی یادآور مردان شیک‌پوش دوران مد کلاسیک است. کیف پول یا کیف مدارک چرم از جمله هدایایی باارزش و کاربردی هستند که اغلب مردان دوست دارند یک نمونه با کیفیت از آن را داشته باشند. اگر هم می‌خواهید کیفی تهیه کنید که هم کیف مدارک و هم کیف پول باشد نمونه‌های بزرگ‌تر و جادارتر که هر دو قابلیت را دارند را در نظر داشته باشید. بعضی از این کیف‌های چرمی محفظه‌ای هم برای گوشی موبایل یا تبلت دارند و بعضی هم با یک عدد کمربند ست هستند. به رنگ کیف دستی پدر یا همسرتان هم توجه کنید که با هم ست شوند.

.

ست کیف و کمربند و جاسوییچی

اگر می خواهید هدیه ای با قیمت مناسب و کارآمد برای همسر یا پدرتان بخرید ، می توانید برای او یک کیف پول بخرید . انواع مختلفی کیف پول در صوفی وجود دارد که میتوانید آن ها را برای همسر یا پدرتان تهیه کنید.

.

ست رومیزی

ست رومیزی از جمله گزینه های محبوبب است که میتوانید برای همسر یا پدرتان تهیه کنید. این ست میتواند بسیار مورد استفاده و کاربردی باشد و به میز آنها جلا بخشد. همچنین میتواند برای مرتب بودن وسایلشان به آنها کمک کند. این ست میتواند شامل تقویم، جاکارتی، برگه یادداشت، جای قرار دادن خودکار ، تلفن همراه و… باشد.

.

لوازم ورزشی

انواع تخته ها مثل تخته نرد و شطرنج انواع کوله ورزشی و انواع توپ  از بهترین هدایا برای آقایان ورزش دوست است . می توانید با توجه به علاقه همسر یا پدرتان به ورزش خاص و با توجه به نیاز او به وسیله های ورزشی ، برای آنها یک هدیه ورزشی بخرید.

.

کفش

کفش چرمی  صوفی هدایایی است که همیشه پدرها را خوشحال می کند . خرید این هدیه راحت تر از انتخاب لباس برای پدرتان است و فقط کافی است سایز پای پدرتان را بدانید. اگر همسر یا پدرتان عادت به پوشیدن کتانی دارد می توانید با توجه به سلیقه او برایش کتانی تهیه کنید تا او را خوشحال نمایید.

.

ساعت مچی

ساعت مچی انواع گوناگونی وجود دارد و یکی از وسایل مورد علاقه آقایان است . شما برای هدیه روز مرد می توانید برای همسر یا پدرتان ساعت مچی بند چرمی و حتی چوبی را با توجه به سلیقه و استایل لباس پوشیدن او تهیه کنید.

علیرغم این‌که با وجود گوشی‌های هوشمند امروزی دیگر کمتر کسی نیاز به ساعت مچی را برای دانستن زمان احساس می‌کند اما مسئله اینجاست که یک ساعت مچی شیک مردانه هنوز هم یک هدیه کلاسیک و محبوب محسوب می‌شود. ساعت مچی یکی از بهترین هدیه‌ها برای روز پدر و روز مرد است و کمتر کسی دست رد به سینه آن می‌زند.

.

پیج مارا در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×