loader image

چگونه هدیه ای جذاب برای قدردانی از معلم خود در روز معلم تهیه کنیم؟

هدیه روز زن روز معلم

روز معلم از جمله مناسب هایی است که هرساله همه دانش آموزان و والدین با نزدیک شدن به آن به فکر خرید هدیه و قدردانی از معلمان خود می‌افتند.

ما در بازار صنایع دستی صوفی در تلاشیم تا همواره با ارائه بهترین ها؛ شما را در مناسب های خاص همراهی کنیم.

.

معمولا انتخاب هدیه کار دشواری است، مخصوصا اگر فرد مورد نظر شما فردی مهم باشد و شما بخواهید یک هدیه خاص برای او بخرید. یکی از مناسبت هایی که انتخاب هدیه برای آن کمی سخت است، روز معلم می باشد.

بنابراین در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا پیشنهاد هایی برای هدیه دادن در روز معلم به شما ارئه کنیم تا به راحتی یک انتخاب خاص و به یاد ماندنی داشته باشید.

.

روز معلم چه روزی است؟

در سطح بین‌المللی، به پیشنهاد یونسکو روز ۵ اکتبر (۱۳ مهر) هر سال به عنوان روز جهانی معلم نامگذاری شده‌است.
با این حال در بسیاری از کشورها از جمله ایران در روز متفاوتی جشن گرفته می‌شود.
در ایران روز ۱۲ اردیبهشت روز معلم نامیده می‌شود.

.

برای قدردانی از زحمات بی دریغ معمان خود چه هدیه ای بدهیم:

گلدان با گل

گل همیشه و برای هر مناسبتی یک هدیه خوب محسوب می‌شود. شما می‌توانید یک گلدان با گل طبیعی را به عنوان هدیه روز معلم انتخاب کنید. بهتر است که اندازه این گلدان کوچک باشد تا در حمل آن دچار مشکل نشوید.

گل طبیعی بسیار بهتر از گل‌های مصنوعی و یا دسته گل است چراکه هم احساس را بهتر منتقل می‌کند و هم اینکه ماندگاری بیشتری نسبت به دسته گل دارد.

.

تابلو آماده و یا تابلو نقاشی

اگر نقاشی و طراحی شما خوب است می‌توانید یک تابلو سفید خریداری کرده و روی آن یک طرح خاص را برای معلم خود طراحی کنید که این می‌تواند بسیار ایده خوبی باشد.

در غیر این صورت می‌توانید یک تابلو بر اساس سلیقه معلمتان خریداری کنید و یا طرحی را انتخاب نمایید که مربوط به آموزگار و معلم باشد. تابلو های معرق مس میتوانند گزینه مناسبی باشند.

.

کتاب

اکثر استادان و معلمان عاشق خواندن کتاب هستند به همین دلیل هم کتاب می‌تواند یک ایده ارزشمند به عنوان کادو روز معلم باشد.

نکته مهم در خرید کتاب این است که باید موضوع کتاب طوری انتخاب شود که باب میل معلم بوده و اینکه وی پیش از این آن کتاب را نخوانده باشد. اگر این دو مورد را می‌توانید به درستی انتخاب کنید کتاب برای شما بهترین ایده است.

.

عطر و ادکلن

هر جعبه کوچک کادو‌شده‌ ای را که ببینید، «عطر» جزو نخستین حدس‌های شماست! یک هدیه کلاسیک و مناسب که بسیار هم محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد.

اما در واقع انتخاب پرخطریست اگر با علایق خاص افراد در این زمینه آشنا نباشید. مطمئنا، چون با معلم خود رابطه نزدیکی دارید می‌توانید حدس بزنید که او از چه نوع عطری استفاده می‌کند و یا از چه بویی خوشش می‌ آید.

.

لوازم مربوط به تدریس

افرادی که تدریس می‌کنند معمولا عادت به نوشتن یادداشت دارند. هرچند هم که به قول امروزی‌ها، پیپر لس (Paper Less) باشند، باز هم به کاغذی که کنار دست داشته باشد و یادداشت‌های کوچک خود را در آن بنویسند، نیاز دارند.

یک دفترچه و یا یک تقویم و سررسید زیبا می‌تواند برای آن‌ها بسیار کاربردی باشد. همچنین انواع خودنویس‌ها، روان‌نویس‌ها و خودکار‌های نفیس هدیه‌های خوبی برای معلم‌ها هستند.

.

قرآن یا مفاتیح

این هدیه هم می‌تواند جنبه معنوی داشته باشد و هم هدیه با ارزشی است. گفته‌اند معلمی در چند سال خدمتش در آموزش و پرورش گفته است بهترین هدیه‌ای که دریافت کردم و الان هم که بازنشسته شده‌ام از آن استفاده می‌کنم قرآنی است که یکی از دانش آموزانم به من در روز معلم داده است که همیشه هم به یاد او هستم و برای خوشبختی‌ اش دعا می‌ کنم.

.

لیوان یا ماگ سرامیکی

لیوان‌های سرامیکی در رنگ‌ها و نقش‌های زیادی در بازار هستند که با قیمت مناسب می‌توانید بخرید. این هدیه‌ای است که می‌تواند برای هر فرد و با هر سلیقه‌ای مناسب باشد.

حتی می‌توانید برای زیبایی بیشتر یک شعر زیبا برای معلمتان روی لیوان حک کنید. ماگ‌ها برای نوشیدن آب، چای و دمنوش در محیط کار یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها هستند.

.

کیف پول یا کیف موبایل

به طور معمول، آقایان علاقه زیادی به کیف پول دارند. با این حال کیف پول یا کیف موبایل تقریبا برای همه افراد کادوی مناسبی به شمار می‌آید.

برای هدیه دادن در روز معلم نیز می‌توانید کیف پول یا موبایلی زیبا و لوکس تهیه کنید و برای قدردانی از زحمات معلمتان به او هدیه دهید.

.

ظروف میناکاری

اگر می خواهید برای معلم اهل هنرتان که به هنرهای سنتی و دستی علاقه مند است هدیه تهیه کنید ظروف مینا کاری بهترین انتخاب است.

.

جعبه خاتم

جعبه خاتم گزینه بسیار خوبی برای روز معلم است و می توانید با هدیه دادن آن همیشه در ذهن معلمتان باقی بمانید و فراموش نشوید.

.

انواع دکوری

زیباترین هدیه برای روز معلم که مورد پسند اکثر معلم هاست یک جاقلمی دکوری یا انواع مجسمه ها یا ظروف دکوری است ، شما هم می توانید این هدایا را کادو ببرید و معلم خود را خوشحال کنید.

.

رومیزی زیبا

رومیزی زیبا با رنگ های روشن و یا طرح های سنتی می تواند یک هدیه تک و جالب برای روز معلم باشد. معلم شما با دیدن هدیه هدیه خوشحال می شود و می تواند آن را روی میز کلاس نیز پهن کند و ظاهر زیبایی به کلاس درس بدهد.

.

هدایای دست ساز

هدایای دست ساز که خودتان با زحمت و دستان خود درست کرده اید می تواند بهترین هدیه روز معلم باشد زیرا او در خواهد یافت که شما چقدر برای او ارزش قائلید و او را دوست دارید.

.

از زمان های قدیم، هدیه دادن جزء بهترین روش ها برای نشان دادن قدردانی محسوب می شد. معلم ها بدون هیچ چشم داشتی زحمت زیادی برای ما می کشند و تمام تلاششان را می کنند تا دانش ما بیشتر شود. خوب است که با خرید هدیه برای روز معلم به آن ها یادآور شویم که قدر زحمات آن ها را می دانیم و سپاس گزارشان هستیم.

.

در این مقاله از صوفی به چند گزینه مناسب برای قدردانی از معلمان عزیز اشاره کردیم امیدواریم که در جهت انتخاب شما برای برگزیدن یک هدیه خاص برای معلم خود؛ سودمند بوده باشد.

.

همچنین شما عزیزان میتوانید برای خرید هدیه روز معلم و یا مشاهده سایر محصولات مجموعه صوفی ما را در اینستاگرام نیز همراهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×