loader image

هدیه کاربردی برای روز پزشک

هدیه روز پزشک

بازار صنایع دستی صوفی در راستای ارائه و فروش هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی درحال فعالیت میباشد؛ و برای مدیران و سرپرستان شرکت ها و همچنین برای حمایت از مشتریان و یا کارمندادن خود محصولات متفاوتی را در این زمنیه عرضه می کند.

.

روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک

در ایران روز اول شهریورماه که هم‌زمان با زاد روز تولد ابوعلی سینا است برای روز پزشک در نظر گرفته شده است.

«ابوعلی حسین بن عبداللّه بن حسین بن علی بن سینا» معروف به شیخ الرئیس، از حکمای بزرگ و علمای نامدار جهان و پزشکان اسلام است.

ابوعلی سینا از مشهورترین و تاثیرگذارترین فیلسوفان و دانشمندان ایران است که آثارش در زمینه فلسفه ارسطویی و پزشکی اهمیت بسیار دارد.

.

شیخ 450 کتاب به زبان‌‏های فارسی و عربی در زمینه‌های گوناگون نوشته ‌است و تالیفات فراوان دارد که اشارات، شفا، حکمت عرشیه، قضا و قَدَر و لغهالعَرَب و… از آن جمله‌‏اند.

از معروف‌ترین کتاب‌هایش کتاب شفا، دانشنامه علمی و فلسفی جامع و کتاب قانون یکی از کتاب‌های معروف ابن سینا در زمینه علم پزشکی است.

.

وی در سوم ماه صفر سال 370 قمری در بلخ به دنیا آمد.

از کودکی به یادگیری علوم زمان پرداخت و به طبیعت، گیاهان و حیوانات علاقه خاصی داشت و اوقات فراغت خود را در دشت و صحرا به جستجو و کسب تجربه می‌پرداخت.

بدین صورت از دوران کودکی به خواص گیاهان دارویی و طبابت علاقه‌مند شد.

ابن سینا از حیث نیروی جسمانی، مردی نیرومند بود و به همین خاطر از کار کردن احساس خستگی نمی‌کرد، وی همچنین از لحاظ نیروی ذهنی و تفکر نیز بسیار نیرومند بود، به گونه‌ای که در سن هجده سالگی توانست تمامی دانش‌های زمان خود را فرا گیرد.

.

هرگاه با مسئله سختی مواجه می‌شد با وضو به مسجد شهر می‏‌رفت و حل آن مساله را از خداوند می‌‏خواست.

ابوعلی سینا به سبب معالجه بیماری «امیر نوح بن منصور سامانی»، مقرب پادشاه شد.

شیخ از این فرصت استفاده کرد و به کتابخانه دربار راه یافت.

در مدت عمر ابوعلی سینا، وقایع متعددی بر او گذشت که از وزارت تا زندان را در برداشت.

سرانجام این دانشمند شهیر و فیلسوف کبیر در 58 سالگی در همدان درگذشت و در همان شهر مدفون شد.

.

پیشنهاد های صوفی برای هدیه روز پزشک

کادو روز پزشک : پزشکان این مرز و بوم همواره با فداکاری های بسیار در تمام شرایط بحرانی پای سوگند خود باقی ماندند و برای حفظ هم وطنان خود تا پای جان جنگیدند؛ از این رو عجیب نیست که روزی را به نام این عزیزان بزرگوار در تقویم داشته باشیم.

هرساله اول شهریور مصادف با زاد روز بو علی سینا، دانشمندی که به علم طب کمک بسیاری کرد، به عنوان روز پزشک گرامی داشته می شود.

.

هدیه روز پرستار هدیه روز پزشک

هدیه مناسب روز پرستار
هدیه روز پزشک

.

کادو روز پزشک

خرید هدیه ای که درخور زحمات این بزرگمردان باشد بخشی از تلاش های آن ها را جبران خواهد کرد.

در این بخش بهترین انتخاب ها را جهت خرید کادو روز پزشک معرفی می کنیم که با تهیه آن ها هدیه ای شیک و درخور شان این عزیزان تهیه کنید.

کادو روز پزشک چی بخریم؟ اکنون که این روز نزدیک است این سوال زیاد شنیده می شود؛ با ما همراه باشید که جدیدترین ایده های هدیه روز پزشک شما را در انتخاب یاری کند.

.

باکس گل بزرگ و زیبا

گل به عنوان کادو روز پزشک ، هدیه ای ساده اما جذاب است که مراتب قدردانی از پزشکان را به جا می آورد.

باکس گل جعبه ای زیبا و دوست داشتنی است که گل ها با چیدمان خاصی در آن قرار گرفتند.

صوفی انواع باکس های گل متنوع را جهت خرید هدیه روز پزشک در اختیار شما قرار داده که مطابق با سلیقه خود بهترین مدل را انتخاب کنید. در کنار باکس گل نیز کارتپستالی تهیه کنید که خاطره خوش روز پزشک در ذهن او باقی بماند.

.

انواع خودکار با حک اسم

همانطور که حدس می زنید، خودکار هدیه ای مرسوم برای پزشکان است که وسیله ای کاربردی در این شغل محسوب می شود.

پزشکان معمولا با دریافت خودکار به عنوان کادو خوشحال می شوند؛ اما صوفی خدماتی را فراهم کرده است که این تجربه دلنشین را جذاب تر کند.

خودکارهای چوبی که معرف حضور همگان است در صوفی با قابلیت حک اسم یا عبارت در اختیار شما قرار دارد.

با تهیه یکی از این خودکارهای جذاب و حک عبارت دلخواه خود، علاوه بر تجربه خوب خرید اینترنتی کادو روز پزشک ، هدیه ای به یاد ماندنی به پزشکان می دهید.

.

پک دمنوش های گیاهی

بیایید کمی متفاوت باشید و نیازهای پزشکان را در زمان خرید کادو روز پزشک در نظر بگیرید.

پزشکان به دلیل شغل پر استرس خود نیاز به مواد غذایی و نوشیدنی های آرامش بخش دارند که بتوانند روز کاری خود را با آسودگی به پایان برسانند.

پک دمنوش های گیاهی صوفی که در جعبه ای چوبی قرار گرفته، علاوه بر نمای جذابی که به میز کاری پزشک می دهد، نوشیدنی با عطر و بوی فوق العاده را در اختیار او می گذارد که با هر جرعه از آن به یاد شما خواهد افتاد.

.

گلدان های مینیمال به همراه گیاهان آپارتمانی

گل و گیاه با انرژی فوق العاده خود هر کجا که قرار گیرند، اتمسفر محیط را تغییر داده و انرژی فوق العاده ای ایجاد می کنند.

وجود چند گلدان کوچک که با سبک مینیمال طراحی شده اند، میز کاری پزشک را زیباتر کرده و انرژی او را تا پایان روز کاری بالا نگه می دارد.

علاوه بر این خرید گلدان به عنوان هدیه روز پزشک ایده ای جدید و جذاب است که باعث می شود پزشک همیشه این هدیه دوست داشتنی و نام شما را به خاطر بسپارد.

.

ست چرم برای پزشکان مرد و زیورآلات برای پزشکان خانم

اگر هنوز به جواب سوال کادو روز پزشک چی بخریم نرسیدید به ست چرم جذاب صوفی نمی توانید نه بگویید. چرم هدیه ای لوکس و فوق العاده است که انتخابی جذاب به عنوان هدیه روز پزشک محسوب می شود. ست چرم صوفی نیز با بسته بندی زیبا در اختیار شما قرار گرفته است.

برای پزشکان خانم پیشنهاد می کنیم از زیورآلات صوفی دیدن کنید، چون در کنار طراحی جذاب خود بسته بندی جالبی دارند که آن را به مناسب ترین هدیه روز پزشک برای زنان تبدیل می کند.

.

همچنین شما عزیزان میتوانید برای خرید هدیه روز پزشک و یا مشاهده سایر محصولات مجموعه صوفی ما را در اینستاگرام نیز همراهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×