loader image

بهترن هدیه برای مادران کارمند

صنایع دستی و هدیه سازمانی صوفی

اگر در سازمان شما کارمند یا مشتری دارید که بتازگی مادر شده اند و میخواهید برای آنها چیزی در نظر بگیرید قطعا میدانید که بهترین هدیه برای آنها باید محصول کاربردی برایشان شما باشد.
طبق تجربیات دیگر سازمان ها اگر میخواهید هدیه شما برایشان به یادماندنی و ماندگار باشد میتوانید محصولی یا بازی هایی که کودک آنها را سرگرم کند تهیه کنید.

در این مقاله با شما همراه هستیم تا بهترن هدیه برای مادران کارمند را با هم بررسی کنیم.

.

هدیه دادن در روزها و مناسبت‌های خاص از پسندیده‌ترین فرهنگ‌های ایرانیان است که قدمت بسیاری دارد.

گاهی تهیه هدیه برای بعضی از مناسبت‌ها می‌تواند چالش برانگیز و سخت باشد. به خصوص اگر در نظر داشته باشید برای کارمندان و سایر بانوان اعضای سازمان هدیه تهیه کنید.

شاید در روز زن بتوانید خیلی راحت‌تر برای همسر یا مادر خود هدیه تهیه کنید زیرا به طور کامل با ویژگی‌های اخلاقی و سلایق آنان آشنایی دارید اما نمی‌توان دقیقا مشخص کرد که هر یک از بانوان کارمند به چه چیزهایی علاقمند هستند.

بنابراین در چنین موقعیت‌هایی بهتر است با در نظر گرفتن سلیقه اکثریت بانوان پیش رفت و هدایای عمومی موردپسندتری تهیه نمود.

در ادامه این مقاله ابتدا به بررسی ویژگی‌های یک هدیه خوب برای کارمندان خواهیم پرداخت.

سپس انواع هدیه‌ها را دسته بندی کرده و برای هر یک از دسته بندی‌ها بسته‌های هدیه ویژه‌ای را معرفی خواهیم کرد که به راحتی می توانید از وبسایت صوفی هدیه تبلیغاتی تهیه کنید.

.

ویژگی‌های یک هدیه خوب برای کارمندان خانم

هدایای روز زن چه برای همسر و مادر شما باشند و چه برای کارمندان و یا رئیس و مدیر سازمان، باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند.

در واقع برای هر مناسبت خاص باید به ویژگی‌های افراد خاص آن گروه دقت کرد. تنها تفاوتی که هدایای روز زن در محیط‌های کاری با هدایای روز زن در محیط‌های خانوادگی دارند، رسمیت آن‌ها است.

در واقع در محیط‌های کاری باید هدایای رسمی‌تری تدارک دید. این موارد نیز خود به تنهایی دارای ویژگی های خاصی می‌باشند.

.

صوفی با ترکیب ویژگی‌های هدیه روز زن با ویژگی‌های کادو رسمی برای بانوان، لیستی را تهیه کرده است که با بررسی آن خیلی آسان‌تر از پیش می‌توانید هدیه‌های مختلفی تهیه کنید. بیایید نگاهی به این نکات و ویژگی‌های مهم بیندازیم:

  • مادرانی که کارمند هستند!

همانطور که در ابتدا گفتیم قطعا اصلی ترین دغدغه مادران کارمند فرزاندشان هستند . اینکه ساعاتی طولانی کنار آنها نیستن برای آنها نگران کننده است بنابراین اگر شما بازی هایی را با رده سنی مخلتف برای فرزند کارمنداتان در نظر بگیرید ایده بسیار خوبی است.

.

  • تاثیر بسته بندی بر هدایا

عده ای تصور می کنند که محتویات یک هدیه بسیار مهم‌تر از بسته بندی آن است، در حالیکه بسته بندی اولین دید و نظر در مورد هدیه را ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه بانوان به نظم و ترتیب اهمیت بیشتری می‌دهند؛ بنابراین در چنین روزی و در محیطی کاری باید هدایای بسته بندی‌های مناسبی داشته باشند.

اگر هدیه‌ای قابل استفاده در منزل تهیه کرده باشید، بسته بندی مناسب علاوه بر زیبایی و ظاهر، حمل هدیه‌ها به منزل را نیز آسان‌تر می‌کند. بنابراین حتما این ویژگی‌ را در حین تهیه هدایا در نظر داشته باشید.

.

  • هدایا کاربردی یا هدایای دکوری؟ مسئله این است!

وقتی به هدیه مخصوص کارمندان فکر می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد هدیای کاربردی و اداری مخصوص دفتر کار هستند. این هدایا گزینه‌های مناسبی هستند اما شاید به تنهایی برای روز زن بانوان چندان فکر خوبی نباشند. برای حل این مسئله می‌توانید در کنار هدیه‌های اداری، هدیه‌ای دکوری نیز تهیه نمایید.

از دیگر هدیه‌هایی که می تواند برای این روز مناسب باشد، هدایای کاربردی شخصی هستند. برای مثال می‌توان به کیف یا محصولات سلامتی بخش نیز اشاره کرد که در ادامه بسته‌های ویژه برای هر یک از این دسته بندی‌ها را بررسی خواهیم کرد.

  • چاشنی خلاقیت را فراموش نکنید!

ممکن است سالیان سال برای بانوان کارمند در روز زن هدایایی تهیه کرده باشید که همگی بسته‌هایی کلیشه‌ای و بدون هیچگونه خلاقیت بوده باشند. بهتر است امسال کمی چاشنی خلاقیت نیز به کار انتخاب هدیه اضافه کنید تا نشان دهید چقدر به جایگاه بانوان و زحمات آنان در سازمان‌ها ارزش و اهمیت می‌دهید.

.

دسته‌بندی انواع هدیه روز زن برای کارمندان و اعضای سازمان

همان‌طور که پیش‌تر در قسمت ویژگی‌ها نیز به طور مختصر اشاره شد، می‌توانیم برای روز زن در محیط‌های کاری نیز هدایای مختلفی تهیه کنیم و تنها به لوازم اداری محدود نشویم. برای بررسی بهتر، این هدایای مختلف را به 3 دسته تقسیم بندی کرده‌ایم. بیایید بدون هیچ معطلی به بررسی آن‌ها بپردازیم:

هدایای اداری ترکیبی

هدایای اداری شاید به تنهایی برای روز زن کارمندان مناسب نباشند اما در ترکیب با سایر هدیه‌ها گزینه خوبی برای چنین مناسبتی خواهند بود. برای مثال می‌توانید در کنار هدیه‌ای مانند روان‌نویس یا سررسید، هدیه‌ای دکوری مانند گلدان و یا بشقاب میناکاری، قلم‌زنی و … تهیه کنید. صنایع دستی اصیل ایرانی از بهترین مواردی هستند که می‌توانید برای چنین بسته‌هایی تهیه کنید.

.

هدایای تزئینی و پذیرایی

یکی از مواردی که بانوان می‌توانند هم در دفتر کار خود استفاده کنند و هم در منازل، هدایای تزئینی هستند. برای مثال می‌‌توانید ست لوازم دکوری شامل رومیزی و گلدان از صنایع دستی ایرانی تهیه کنید تا زینت بخش گوشه‌ای از دفتر کار و یا منزل بانوان باشد. با توجه به بودجه مورد نظر می توانید هدایای دکوری اقتصادی‌تر و یا هدایای گران و فاخر برای چنین مناسبتی تهیه کنید.

اگر در نظر دارید در روز زن برای رئیس و یا مدیر سازمان خود هدیه‌ای تهیه نمایید، پییشنهاد ما به شما هدایای مدیریتی لوکس و فاخر صوفی می‌باشد.

.

هدایای کاملا کاربردی

این دسته از هدایای می‌توانند موارد بسیاری از جمله هدایای سلامتی بخش مانند دمنوش‌ها و چای ها، هدایایی مانند کیف پول و … را شامل شوند. بنابراین شما برای چنین مناسبتی می‌توانید هدیه‌هایی که کاربرد روزمره دارند نیز تهیه فرمایید. فقط در نظر داشته باشید که حتی برای این موارد نیز بسته بندی مناسبی را در نظر بگیرید تا رسمی بودن هدایا رعایت شود.

.

چرا باید هدایای روز زن برای کارمندان خود تهیه کنیم؟

تهیه هدیه برای کارمندان به خصوص در مناسبت‌های ویژه همانند روز زن و روز مادر تاثیر بسیار زیادی بر آنان دارد. علت اهمیت این هدایا از چند جنبه زیر قابل بررسی است:

با این هدایا به کارمندان خود نشان می‌دهید که چقدر برای شما ارزشمند هستند!

نیروی انسانی و کارمندان اصلی‌ترین دارایی و عامل پیشرفت و یا پسرفت هر سازمانی هستند. با توجه به اهمیت این نیروها در سازمان‌ها و نحوه پیشروی آن باید اهمیت ویژه‌ای به جلب رضایت کارمندان داد. یکی از راه‌های ایجاد رضایت در کارمندان تهیه هدایای تبلیغاتی می‌باشد. شاید با شنیدن اسم هدایای تبلیغاتی سریعا ذهنتان مشغول مشتریان شود. در حالیکه این هدایا برای کارمندان نیز قابل ارائه هستند.

پس با تهیه هدایای روز زن برای کارمندان خود نشان دهید که چقدر برای شرکت و کسب و کار شما حایز اهمیت هستند.

.

تاثیر هدایای روز زن در تقویت روحیه بانوان کارمند

امروزه فعالیت‌های متفاوتی برای روحیه دادن به کارمندان و انگیزش آنان انجام می‌شود. از ایجاد بازی‌های گروهی در زمان استراحت گرفته تا برنامه‌های گردش و سیاحت در روزهای تعطیل. همه این‌ها نمونه‌هایی از فعالیت مدیران برای ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کارمندان است. یکی از بهترین راه‌ها در سال‌های اخیر، ارائه هدایا در مناسبت‌های ویژه است. یکی از بهترین مناسبت‌ها برای روحیه دادن به کارمندان زن، روز مادر می‌باشد. پس امسال این روز را از درست ندهید و از امروز برای تهیه هدایای روز زن برنامه‌ریزی کنید.

.

تقدیر و تشکر ویژه از زحمات بانوان در سازمان

در طول یک سال پر از تلاطم کارمندان تلاش زیادی برای پیش رفتن کارهای شرکت و موفقیت کسب و کار انجام می‌دهند. در مناسبت‌های مختلفی می‌توان از این زحمات کارمندان تقدیر و تشکر کرد. مدیران معمولا سراغ هدیه‌های نقدی و پولی می‌روند در حالیکه این هدایا شاید به تنهایی تاثیر بسیار زیادی بر بانوان نداشته باشند. در نتیجه بهتر است هدایای پولی را با هدیه‌ مناسب دیگری همراه کنید.

یکی از مناسبت‌های خاص برای تقدیر و تشکر از بانوان روز زن می‌باشد. در این روز می‌توانید هدیه‌ای خاص برای کارمندان خود تهیه کرده و نشان دهید که چقدر قدردان زحمات آنان در طول سال هستید.

.

چه هدیه‌ای برای روز زن کارمندان مناسب‌تر است؟

حالا که با اهمیت این هدایا آشنا شدیم، بهتر است به بررسی نوع هدایای مناسب برای بانوان کارمند بپردازیم. برخلاف هدایای غیر رسمی که ممکن است برای مادر یا همسر خود تهیه کنید، در خصوص هدایای رسمی‌تر برای کارمندان باید نکات ویژه‌ای را در نظر داشت. یکی از این نکات توجه به سلیقه اکثریت بانوان است.

این ویژگی در شرکت‌های پرجمعیت بیشتر خود را نشان می‌دهد. در واقع مدیران معمولا با سلیقه تک تک کارمندان خود آشنا نیستند. در نتیجه بهتر است سراغ هدایایی بروید که مورد پسند عده زیادی از بانوان قرار بگیرد. برای مثال بیشتر بانوان به محصولات دکوری و تزئینی علاقمند هستند پس این هدیه می‌تواند گزینه خوبی برای روز زن کارمندان باشد. شما می‌توانید انواع مختلفی از هدایای دکوری و کاربردی از صنایع دستی را در صوفی مشاهده کنید و یکی از این بهترین گزینه‌ها را برای کارمندان خود انتخاب کنید.

.

برای دیدن محصولات ما پیچ اینستاگرام صوفی را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×