چگونه با سرگردانی مبارزه می کنید و به مشتریان خود هدیه ای بدهید که نشان بدهد چقدر به تجارت آنها اهمیت می دهید؟
اگر در مورد ایده های کادویی احساس گیجی می کنید، در اینجا چند هدیه بدون شکست مشتری آورده شده است تا شما را در تمام سال در ذهن مشتریان خود نگه دارد.
.
1 _ گلدان رومیزی
این لوازم جانبی میز مدرن روز مشتری شما را روشن می کند و مدام در کنارش است .
حتی میتوانید کار را راحت تر کنید و گل مصنوعی مانند تصویر بالا سفارش دهید.
.
2 _ دفترچه یادداشت
نوتبوکهای چرمی زیبایی داشته باشید که در رنگهای شرکت شما یا با یک لوگوی ظریف چاپ شده روی جلد جلویی ایجاد شدهاند.
.
3 _ قهوه و چای
آیا کسی است که نوشیدنی ها موقع استراحت را دوست نداشته باشد؟
اگر سبدی لوکس از قهوه های لذیذ یا چای های طعم دار بفرستید، ماندگارترین هدیه داخل اون دفتر خواهید شد.
.
4 _ تقویم
تقویمهایی با برند شرکت ایجاد و آن را برای مشتریان خود بفرستید تا روزانه به آن نگاه بیاندازند و این یعنی با هر بار نگاه شما را به خاطر میاورند
.
5 _ کتاب
به دنبال کتاب هایی باشید که به شهر، ایالت، صنعت یا علایق شخصی مشتری شما اشاره دارد.
کتابی که آنها با افتخار روی میز خود یا در محل نشستن دفتر خود به نمایش میگذارند، برای سالهای آینده بهعنوان یک قطعه مکالمه عمل خواهد کرد، و اگر یک پیام شخصی در داخل آن قرار دهید، نام شما نیز همینطور خواهد بود.
.
6 _ کیف لوازم بهداشتی
مشتری دارید که مرتب سفر می کند؟
فوراً یک کیسه لوازم بهداشتی برای آنها بفرستید که بتوانند از آن استفاده کنند به خصوص در مورد وسایل سفر یا ضد آب را برای کیفی که برای همیشه دوستش خواهند داشت انتخاب کنید.
.
7 _ پاوربانک
شارژرهای قابل حمل تلفن یا پایه های شارژ هدایای دلپذیر برای مشتریان در حال حرکت
.
8 _ بطری آب یا فلاسک
اما هیچ چیز بهتر از دریافت یک فلاسک یا بطری آبی نیست که واقعاً از آن استفاده می کنید.
.
9 _ صنایع دستی
قطعا صنایع دستی یک هدیه ماندگار و به یادماندنی برای مشتریان شما خواهد بود.
.
10 _ کلاس های آنلاین
یادگیری را هدیه بده! به جای خوراکیها یا خوراکیهایی که بهسرعت مصرف میشوند، تجربهای را به مشتری خود بدهید که همیشه در خاطرش بماند.
یک کارت هدیه برای یک کلاس درس آنلاین در نظر بگیرید که در آن آنها می توانند چند ساعتی را صرف تقویت مهارت های آشپزی، عکاسی یا توسعه نرم افزار کنند.
.
11 _ کمک به خیریه
اگر یک هدیه مادی مناسب نیست، یک کمک خیریه به نام مشتری خود انجام دهید و به آنها بگویید که با این پول چه چیزی به دست می آید.
این یک حرکت معنادار است که ارزش های شرکت شما را به اشتراک می گذارد و ارزش های آنها را ارج می نهد.
.
12 _ کارت هدیه رستوران
در مورد داغترین رستورانهای جدید در منطقه مشتریتان تحقیق کنید یا از نقاط مهمی که میخواهند امتحان کنند بخواهید و یک کارت هدیه برای آنها دریافت کنید.
این به آنها اجازه می دهد تا در یک وعده غذایی خوب استراحت کنند – و مطمئناً نام شما قبل از دسر مشخص می شود.
.
13 _ شیرینی یا سوغات شهر خودتون
آیا چیزی بهتر از یک تحویل غیرمنتظره در سوغات وجود دارد؟
این یک سوال بلاغی بود. دونات ها یا شیرینی های محلی را برای همه تیم ارسال کنید.
.
14 _ سبد آشپزی
قطعا تا به الان کمتر شرکتی این ایده رو اجرا کرده و قراره شما نه تنها در ذهن مشتری بلکه در ذهن خانواده آن بمانید.
اگر مشتری شما تعطیلات آخر هفته خود را با خوردن غذاهای لذیذ می گذراند، یک کتاب آشپزی انتخاب کنید و آن را با چند ماده فاسد نشدنی برای دستور غذای ستاره همراه کنید.
.
15 _ هدفون
در فضای کاری باز امروزی، نمی توان اهمیت یک جفت هدفون خوب را نادیده گرفت.
به مشتریان خود یک جفت بدهید و هر بار که آن رفیق پرحرف میز را غرق می کنند، با سپاسگزاری به شما فکر خواهند کرد.
بهترین شیوه های هدیه شرکت
مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ این روش ها به شما کمک می کند هر بار هدیه ای عالی را انتخاب کنید:
1 _ هدایای خود را شخصی سازی کنید.
خاطر ذهن داشته باشد که نباید یک مدل هدیه برای همه مشتریان ارسال کنید
قهوه را بعنوان هدیه به همه مشتریان میدهید ؟ حتی آنهایی که میدانید قهوه نمیخورند ؟
علاقه مندی ها و سرگرمی های مشتریان خود را در نظر بگیرید و هدیه ای تهیه کنید که برای آنها معنادار باشد.
.
2 _ زیاده روی نکنید.
اگر مشتری شما سالانه 200 دلار برای محصول یا خدمت شما می پردازد و شما برای آنها یک قهوه ساز 300 دلاری می فرستید، این کار زیاده روی است.
هدایا را متناسب با مبلغی که شرکت مشتری با شما خرج می کند نگه دارید تا مطمئن شوید که هیچ کس در مورد هدیه احساس ناراحتی نمی کند.
.
3 _ خارج از تعطیلات فکر کنید.
هدایا را به فصل تعطیلات واگذار نکنید. در طول سال نشانه های قدردانی ارسال کنید.
با ارسال هدایایی در خارج تعطبلات از گم شدن در میان زیادی هدیه هایی که ارسال شده جلوگیری کنید.
بعلاوه، هدایا به این منظور است که به مشتریان خود نشان دهند که در تمام 12 ماه به کسب و کارشان اهمیت می دهید، نه فقط زمانی که آنها برای بررسی سالانه آماده هستند.
منتظر یک مناسبت یا تعطیلات خاص نباشید تا به مشتریان خود یادآوری کنید که تجارت آنها چقدر برای شما اهمیت دارد.
امروز یک هدیه «خارج از فصل» بفرستید، و حتی ممکن است یک یا دو پیشنهاد از تلاش خود دریافت کنید.
.
پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.