loader image

هدیه تبلیغاتی باعث وفاداری مشتریان می شود !

صنایع دستی صوفی هدیه تبلیغاتی هدیه سازمانی
شرکت صوفی سعی دارد تا با فراهم کردن مجموعه ای کامل از هدیه تبلیغاتی و هدایای سازمانی کاربردی و تزئینی در بسته بندی های خاص و شکیل در کنار سازمان های نیک‌اندیش و آینده‌نگر باشد که درصدد هستند با انتخاب هدایای مناسب برای مشتریان و کارمندانشان تجربه ای منحصر به فرد خلق کنند. . یکی از راه هایی که باعث شده بسیاری از شرکت های بزرگ به شهرت و فروش امروزی برسند استفاده از هدایای تبلیغاتی است. استفاده از هدایای تبلیغاتی یک استراتژِی فوق العاده برای افزایش میزان فروش و وفاداری مشتری است. .

هدایای تبلیغاتی

امروزه در دنیای کار و تجارت، داشتن یک رابطه قوی بین تولید کننده  وعرضه کننده نکته ی بسیار مهمی است. یکی از این روابط، هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی در طول سال جای شما را در ذهن مشتریان حفظ میکند. هدیه دادن و هدیه گرفتن فلسفه ای دیرین در ایجاد احساس خوش و صمیمیت دارد. وقتی شما برای تحکیم روابط تجاری و بیزنسی خود از هدایا استفاده میکنید میتوانید به زیبایی و خاطره ای خوش در ذهن مشتریان و یا کارمندان خود باقی بمانید. استفاده ازین روش برای جلب وفاداری مشتریان شما، لازمه ی دانستن چند نکته مهم میباشد. صرفا این راه بازاریابی نمیتواند به شما کمکی بکند مگر اینکه به چند نکته ی مهم توجه کنید و آنها را در این پروسه به کار بگیرید. باید بدانید هدف شما از استفاده ی هدایای تبلیغاتی چیست. طبیعتا ایجاد حس وفاداری و تقویت روحیه همکاری و تجارت است. برای پایه ریزی این ارتباط انتخاب درست و صحیح هدایای تبلیغاتی میتواند به شما کمک بزرگی کند. .

انتخاب درست و صحیح کیفیت

در قدم اول باید بدانید همانطور که این هدایا میتوانند خاطره ای ماندگار و خوش از شما به جا بگذارند، محصول بی کیفیت نیز میتواند به همان اندازه برای کسب و کار شما در تجارت مخرب باشد و شما را از نردبانتان به سقوط منجر میکند. پس از هزینه مالی اولیه نهراسید. سعی کنید محصول کاربردی و با کیفیت تهیه کنید تا در درجه اول این احساس خوش و ماندگار را از برند و کسب کار خود ایجاد کنید. .

هدایای کاربردی

هدیه کاربردی مناسب تر و جوابگوتر از سایر هدایا برای کسب و کار و رونق تجارت شما هستند. اصولا محصولاتی که در طی روز با افراد در ارتباط باشند و یا حتی بتوانند یک نیاز کوچک و آسایشی برایشان فراهم کنند از بهترین گزینه ها برای انتخاب هستند. .

از کلیشه دوری کنید

شاید همگی ما تا به امروز از شرکت ها و مراکز مختلف تعداد زیادی هدیه تبلیغاتی دریافت کرده ایم، مانند خودکار و تقویم که اغلب هم از کیفیت پایین و آراستگی کمی برخوردار بوده اند و در نهایت به دور انداخته شده اند. قطعا خودکار و تقویم های کلیشه ای با ظاهر نه چندان جذاب نمیتوانند برند شما را در خاطر افراد برای مدت طولانی ماندگار سازند. باید بدانید انتخاب یک هدیه درست در درجه اول احترام و حسن نیت شما را به مخاطب القا میکند و باعث میشود ناخودآگاه او نیز برای شما احترام ویژه ای نسبت به سایرین قائل شود. شاید استفاده از هدایایی مثل خودکار و تقویم های همیشگی و فلش مموری های یک بار مصرف این احساس را به مخاطب برساند که این هدیه صرفا انجام یک رفع تکلیف بوده است و نقطه سقوط شما نیز در همین جا رقم میخورد . سعی کنید برای انتخاب هدیه به سراغ شرکت هایی بروید که خلاقانه و به دور از کلیشه محصول تولید میکنند و محصولاتشان از کیفیت و جذابیت بصری خاصی برخوردار است. در این مواقع حتی تقویم و خودکار هم اگر بتواند به صورت خلاقانه ای طراحی شود و جذابیت بصری جدیدی را داشته باشد قطعا میتواند انتخاب مناسبی برای هدایای تبلیغاتی باشد. خودکار چوبی و جا خودکاری هدیه سازمانی هدیه تبلیغاتی روز پزشک روز مرد روز زن روز مادر هدیه .

نوع بسته بندی

شاید در هدیهتبلیغاتی و تولید و توزیع در تعداد بالا، اکثر شرکت ها اهمیت کمتری به این مساله بدهند و غالبا این نکته مهم از قلم می افتد . باید در نظر داشته باشید بسته بندی به اندازه محصول و هدایا مهم هستند زیرا به مخاطب ثابت میکند که چقدر وقت صرف کرده اید و برای او احترام قائل بودید. همین نکته میتواند شما را از دیگران متمایز کند و نگاه ویژه مخاطب را  به سمت شما متمرکز سازد. همواره بسته بندی ساده، شیک، آراسته و منظم میتواند یک انتخاب درست برای شما باشد. این نشان دهنده ی اهمیت  مخاطبین برای شماست، پس از این نکته غافل نشوید . به رنگ بندی و هارمونی آنها  در بسته بندی توجه کنید و یا به شرکتی که از آن خرید میکنید این نکته را گوشزد کنید. .

طراحی لوگو

لوگوی تجاری شما نقش اصلی سکانس هدیه تبلیغاتی شما است. در نظر داشته باشید که طراحی درست  و محل قرارگیری نام و نشان تجاری شما بسیار حائز اهمیت میباشد زیرا منجر میشود که یک مخاطب با میل و رغبت آن را همیشه کنار خود داشته باشد و یا به دلیل بزرگ نمایی بی جهت و درج متعدد لوگو دیگر رغبت چندانی به استفاده از آن کالا نداشته باشد. سعی کنید با درج لوگوی بزرگ، ارزش تزئینی و هدیه بودن آن محصول را خدشه دار نکنید. در این رابطه حتما با کارشناس مربوطه مشورت انجام دهید . سعی کنید در کنار محصول و هدایایی که در نظر گرفته اید یک جمله و یا یک سخن کوتاه به مخاطبانتان هدیه کنید . این تعامل باعث ایجاد صمیمیت و آشنایی بیشتر با برند شما میشود. . برای مشاهده محصولات بیشتر صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×