همه ما بسیار اسم هدیه تبلیغاتی یا سازمانی را شنیده ایم یا بارها آن را از برند های مختلفی در یافت کرده ایم. اما ایا تا کنون به این فکر کرده اید که لزوم این کار چه میتواند باشد؟
در مقاله سعی داریم به بررسی مزیت های اصلی هدایای تبلیغاتی بپردازیم.
.
۴ مزیت هدیه تبلیغاتی و میزان تاثیر آن
۱- مطرح شدن بیشتر برند
یکی از اهداف ما در صوفی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ، مطرح شدن نام تجاری یا برند شماست.
چگونه می توان یک برند را علیرغم موفقیت در رقابت، در ذهن مشتریان مطرح و ماندگار کرد؟
یک روش آن خلاقیت در بازاریابی است.
هدایای تبلیغاتی ابزار ساده ای هستند که می توانند موجب مطرح شدن برند یک کسب و کار کوچک شوند؛
به کمک درج کردن نام تجاری بر روی کالاهایی که مشتریان در زندگی روزانه خود از آنها استفاده کنند، شما می توانید جایگاه برند خود را در اذهان عمومی ارتقاء دهید.
.
۲- کاربری بیشتر با صرف هزینه کمتر
با بودجه های اندک، به سختی می توان روش بازاریابی را انتخاب کرد که بهترین و بیشترین توجه را به سمت کسب و کار کوچک شما جلب کند و انتخاب اینکه کدام موارد بیشترین سود را عاید شما می کند، اغلب دشوار است.
هدیه که ارزان قیمت و از دوام بیشتری برخوردار بوده و امکان درج تبلیغ بزرگتری روی آنها وجود دارد، برای سرمایه گذاری بسیار مناسب و ارزشمند هستند.
این موضوع را به خاطر داشته باشید که یک اشانتیون یا هدیه کوچک خود راه بزرگی برای افزایش وفاداری مشتریان نسبت به شماست.
اگر صاحب مغازه یا فروشگاه هستید بهترین روش برای تشکر کردن از خرید مشتریانتان، اهدای یک اشانتون به آنهاست.
.
۳- ملموس بودن
هنگامی که زمان بازاریابی برای محصولات یا خدماتتان می رسد چیز دیگری که باید به خاطر داشته باشید نمایش و ارائه مکرر آنها به مشتریان است.
چگونه می توانید کالا و خدمات خود را بدون صرف هزینه های گزاف به طور پیوسته و مکرر در معرض دید مشتریان قرار دهید؟
راه حل ساده ای وجود دارد:
باید به این فکر کنید که خریداران تمایل به داشتن چه چیزهایی در کنار خودشان هستند.
به عنوان مثال اگر شما صاحب یک تفریحگاه یا استخر هستید می توانید یک وسیله ساده یادآوری قرار ملاقات در پشت کارت بیزنس خود قرار دهید.
مشتریان نیز معمولا از چنین ابزاری به خاطر یادآوری کردن قرار ملاقات هایشان نگهداری و استفاده می کنند.
یا اگر در فروشگاهتان انواع نوشیدنی را می فروشید، می توانید از یک دربازکن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.
.
۴- برنامه بازاریابی قدرتمند
خط مشی شما در بازاریابی چیست؟ به این مثال فکر کنید:
کدام یک از این گزینه ها را برای برنامه ناهار خود انتخاب می کنید:
هر هفته دو بار از یک پیتزا بخورید یا اینکه به جای آن هر هفته دو غذای مختلف میل کنید؟
احتمالا اغلب شما گزینه ای را انتخاب می کنید که تنوع بیشتری دارد. همین اصل می تواند در مورد بازاریابی برای یک کسب و کار کوچک نیز به کار رود.
اگرچه داشتن یک اسلوب معین برای بازاریابی مهم است اما توانایی استفاده از ابزار متنوع برای به شهرت رسیدن در کسب و کار نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
.