loader image

چه کسی دوست ندارد هدیه بگیرید؟

corporate gifts هدیه سازمانی هدیه تبلیغاتی هدیه شرکتی هدیه نمایشگاهی صنایع دستی ایران صوفی

هدیه سازمانی بسیار تأثیرگذار است، وباعث حس خوب ذاتی می شود. زیرا بلافاصله یک ارتباط عاطفی بین گیرنده و شما ایجاد می کند. این نشان میدهد که شما مایل هستید تا از مشتریان و کارمندانتان قدردانی کنید .

.

هدیه سازمانی چیست؟

هدیه سازمانی عبارت است از ارسال یک هدیه فیزیکی یا غیر فیزیکی به کارمند یا مشتری برای قدردانی از آن و تقویت رابطه

برخی از هدایای سازمانی شامل سررسید، ظروف مسی، تندیس، تابلو، فلش و….  که با بسته بندی برند خودتون انجام میشود.

برای سفارش پکیج های هدیه با ما تماس بگیرید.

.

چرا هدایای سازمانی مهم است؟

هدایای سازمانی برای کارمندان مهم است زیرا با دیافت هدیه خاص، به تقویت ارتباط عاطفی بین شرکت و کارمندانش کمک می کند.

وقت گذاشتن برای تهیه و ارسال یک هدیه برای کارمندان نشان می دهد که آنها برای آنها ارزش قائل هستید و از آنها قدردانی می کنید که منجر به مشارکت بیشتر کارکنان یا رضایت آنها می شود.

هدایای سازمانی برای مشتریان به همان اندازه مهم است زیرا به شناخت برند کمک می کند و وفاداری را در مشتریان شما تشویق می کند.

هدیه می تواند مشتریان جدید را تشویق کند تا با شرکت شما شروع به کار کنند و گفتگو رو با شما آغاز کنند.

چه یک مشتری بالقوه فروش باشد و چه مشتری فعلی، هدایای شرکتی به گیرنده نشان می دهد که کسب و کار او برای شرکت شما مهم است و شما می خواهید یک رابطه کاری معنادارایجاد کنید.

.

برای چشم انداز فروش

هدایای شرکتی برای مشتریان بالقوه فروش، راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند در میان مشتریان بالقوه ای است که ممکن است چندان با برند یا شرکت شما آشنا نباشند.

یک مشتری ممکن است بین چند شرکت برای انجام تجارت انتخاب کند و هدیه مناسب در زمان مناسب ممکن است همان چیزی باشد که برای ایجاد انگیزه در آنها لازم است.

چرا هدایای شرکتی برای مشتریان بالقوه مهم است: 

هدایای شرکتی به مشتریان بالقوه فروش نشان می دهد که شما به اندازه کافی برای کسب و کار بالقوه آنها ارزش قائل هستید تا یک هدیه تجاری متفکرانه ارسال کنید و بلافاصله یک نقطه ارتباط ملموس بین مشتری بالقوه و شرکت خود ایجاد می کنید.

.

برای مشتریان موجود

هديه دادن به مشتريان موجود، حتي هداياي قدرداني كوچك، به مشتريان نشان مي دهد كه تجارت آنها ارزش زيادي دارد و احتمال ادامه كار مشتريان را افزايش مي دهد.

مشتریانی که احساس ارتباط عاطفی یا شخصی با یک شرکت یا برند دارند، تمایل به سرمایه گذاری بیشتر دارند و حتی می توانند مبشر برندی شوند که ارجاعات را به خانواده و دوستان خود ارائه می دهند.

چرا هدایای شرکتی برای مشتریان فعلی مهم است: 

هدایای شرکتی به مشتریان فعلی به تعامل مجدد و تقویت روابط تجاری و افزایش وفاداری به برند و افزایش طول عمر مشتری کمک می کند.

.

برای کنفرانس ها و رویدادها

چه میزبان یک کنفرانس داخلی باشید و چه در یک رویداد بزرگتر خارجی شرکت کنید، هدیه شرکتی یک راه عالی برای تعامل با کارمندان یا شرکت کنندگان در رویداد است.

کارکنان خود را با همه چیزهایی که برای شرکت در یک کنفرانس کاری نیاز دارند، از جمله خودکار، نوت بوک و کوله پشتی لپ تاپ مسلح کنید.

مدت‌ها پس از کنفرانس، آن‌ها بخش ملموسی از تجربه را با خود به همراه خواهند داشت.

چرا هدایای شرکتی برای کنفرانس ها و رویدادها مهم است:

هدایای شرکتی برای کنفرانس ها و رویدادهای خارجی موقعیت و آگاهی برند شما را ارتقا می دهد در حالی که هدیه دادن در کنفرانس ها و رویدادهای داخلی به ایجاد یک تجربه متحد و به یاد ماندنی برای کارمندان شما کمک می کند.

.

برای تعطیلات و جشن ها

سنتی ترین زمان برای فکر کردن در مورد هدایای شرکتی، البته، فصل تعطیلات است و این دلیل خوبی دارد.

تعطیلات زمان خاصی برای ارتباط با کارمندان و مشتریان از طریق هدیه دادن تعطیلات است.

فراموش نکنید که نقاط عطف کارمندان یا موفقیت های مشتری را نیز در طول سال جشن بگیرید!

چرا هدایای شرکتی برای تعطیلات و جشن ها مهم است: 

هدایای شرکتی برای تعطیلات یا جشن ها راه مهمی برای نشان دادن به کارمندان و مشتریان است که در این لحظات خاص سرآمد هستند و می خواهند در موفقیت ها و اوقات خوش خود سهیم باشند.

.

مزایای هدایای شرکتی

1 _ روابط موجود را تقویت می کند

. هدایای تجاری باعث می شود که کارمندان و مشتریان احساس ارزشمندی کنند و بزرگترین مزیت هدیه شرکتی این است که به تقویت روابط کمک می کند

.

2 _  روابط جدید را پرورش می دهد

هدایای شرکتی به ایجاد و پرورش روابط تجاری جدید با مشتریان احتمالی کمک می کند.

دیگر تماس آن را قطع نمی کند. مشتریان، به ویژه مشتریان جدید یا بالقوه، از برندها انتظار تجربه شخصی دارند. هدایای شرکتی به ارضای این انتظارات کمک می کند و به عنوان پایه ای برای یک رابطه تجاری شکوفا عمل می کند.

.

3 _ آگاهی از برند و وفاداری را ایجاد می کند

با وجود بسیاری از برندها و شرکت‌ها که برای جلب توجه مصرف‌کننده می‌جنگند، گم شدن در این میان آسان است.

هدایای شرکتی به برند شما کمک می کند که برجسته شوید و آگاهی از برند شرکت را افزایش می دهد. همچنین حس وفاداری را تقویت می کند که منجر به روابط طولانی تر با مشتری و تعامل طولانی مدت کارکنان می شود.

.

4 _ بهره وری را افزایش می دهد

اگر کارمندی به خاطر کیفیت کارش شناخته شود و به او پاداش داده شود، به احتمال زیاد از رفتن  کارمندان جلوگیری می‌کند و در نتیجه سطوح بالاتری از حفظ کارکنان را به همراه دارند.

همچنین مشخص شده است که هدایا و جوایز باعث افزایش بهره وری می شوند!

.

5 _  شادی را تقویت می کند

آخرین اما با اهمیت ترین سخن ما به شما این است که هدایای شرکتی باعث خوشحالی مشتریان و کارمندان می شود.

کارمندان شاد سخت تر کار می کنند، مدت بیشتری در شرکت ها می مانند و رضایت شغلی بالایی دارند. مشتریان خوشحال منجر به افزایش درآمد و پتانسیل رشد طولانی مدت می شوند.

.

برای دیدن محصولات پیج صوفی را در اینستاگرام دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×