loader image

برای هدیه سازمانی چه نکته های باید رعایت شود ؟

هدیه سازمانی

خرید هدیه سازمانی ، یکی از مهمترین و حساس‌ترین خریدها می‌باشد که از گذشته تا کنون مرسوم بوده و این امر بیشتر در سازمان‌های دولتی می‌باشد.

هدایای سازمانی زمانی کاربردی است که بابت آن تفکر و خلاقیت داشته باشید که اگر می خواهید یک هدیه سازمانی عالی و مطلوب را به کارمند خود اهدا کنید باید زمان کافی را صرف کنید تا بتوانید انتخاب خوب و مناسبی داشته باشید .

در ادامه نکته هایی را به شما تذکر می دهیم که با رعایت آن ها می توانید بهترین هدایای سازمانی را برای کارمندان خود انتخاب کنید.

.

منصف باشید

به این موضوع توجه کنید که بین کارمندان خود تفاوتی قائل نشوید. اگر برای کارمندی مبلغی صرف می کنید برای کارمند دیگر هم همان مبلغ را در نظر بگیرید، گاهی ممکن است علایق کارمندان متفاوت باشد و هدیه های گوناگونی را تهیه کنید اما قیمت آن ها باید در یک حدود باشد.

.

خسیس نباشید!

به این موضوع توجه کنید که برای اهدا هدایای سازمانی هیچ اجباری در کار نیست پس اگر می خواهید به کارمندان خود هدیه دهید این کار را با رغبت انجام دهید.

نکته دیگری که در این رابطه حائز اهمیت است این مورد است که بر اساس یک قانون نانوشته هدایای سازمانی هر سال باید ارتقاء پیدا کند تا کارمندان از آن راضی باشند، پس اگر می دانید که از نظر مالی توانایی همچین کاری را ندارید در آن سال از اهدا هدیه سازمانی صرف نظر کنید که دلخوری پیش نیاید.

.

عدم استفاده از هدیه تبلیغاتی با برند دیگر

به این موضوع توجه کنید که هدیه تبلیغاتی شرکتی دیگر را نباید به عنوان هدیه به کارمند خود اهدا کنید. هیچ کس دوست ندارد هدیه ای دریافت کند که برند شرکتی دیگر بر روی آن حک شده است.

توجه داشته باشید که استفاده از هدایای سازمانی سبب می شود که کارمندان شما تفکر خوبی در رابطه با شما نداشته باشند و این اصلا خوشایند نیست.

.

نکته مهم در رابطه با هزینه هدایای تبلیغاتی

به این موضوع توجه کنید که نیاز نیست برای هدایای سازمانی مبلغ های بالایی را هزینه کنید.گاهی یک هدیه کوچک اما با کیفیت ارزشی بیشتر از هدیه ای بزرگ و بی کیفیت دارد.

سعی کنید هدیه را شخصی کنید. به عنوان مثال نام کارمند یا مشتری را بر روی هدیه مورد نظر حک کنید. این کار سبب می شود که آنها بداند برایشان ارزش قائل هستید و وقت صرف می کنید.

.

صنایع دستی صوفی هدیه تبلیغاتی هدیه سازمانی

صنایع دستی صوفی هدیه تبلیغاتی هدیه سازمانی

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×