loader image

پیشنهاد قیمت مناسب و ماندگار هدیه برای خانم

روز معلم تندیس هدیه سازمانی هدیه تبلیغاتی صنایع دستی صوفی

هدیه برای خانم ها بهترین راهی برای جبران زحمات آنهاست

در این مقاله همراه شما خواهیم بود  تا بتوانید با برسی همه شرایط یک هدیه مناسب و ماندگار را انتخاب کنید.

همیشه فرشته هایی در روزمرگی ما هستن که همیشه وجود آنها باعث خوشحالی و دلگرمی ما است و به زندگی معنای دیگری میدهند.

آنها مثل یک مادر مراقب و مثل یک دوست همراهمان هستن هم دوستشان داریم هم دوستمان دارند پس برای قدردانی از آنها از هرفرصتی باید استفاده کرد.

.

1- گردنبند استیل مدل ترلان

زیورآلات برای هدیه دادن به خانمها همیشه یک گزینه برتر به حساب خواهند آمد و یک گردنبند استیل می تواند یک هدیه برتر مقرون بصرفه باشد.
گردنبند استیل مدل ترلان دارای طراحی قلبی شکل و زیبا بوده و با نگین های کوچک خوش تراش تزیین شده است که می توان برای دختران و زنان از نوجوان تا میانسال به عنوان هدیه تهیه کرد.

.

2- قاب کاشی مدل گلابتون

وسایل تزیینی و دکوری برای تهیه هدایای ارزان قیمت همیشه مناسب هستند و می توان در میان آنها محصولات چشمگیری را با هزینه نچندان گزاف تهیه کرد.
قاب کاشی گلابتون، یک قاب چوبی رنگیست که در وسط آن یک کاشی خوش رنگ و لعاب قرار گرفته است. بر روی کاشی، نقش و طرح های زیبا همراه با شعر و جملات عاشقانه و عارفانه درج شده است. این قاب کاشی ها در مدلهای مختلف و زیبا موجود بوده که می توانید به سلیقه خود یکی را انتخاب نمایید.

.

3- ساعت رومیزی چوک

یک ساعت رومیزی دست ساز و ارزان قیمت هم یک کادو مناسب برای دخترها و زنان بحساب خواهد آمد. ساعت های رومیزی برند چوک، هم یک ساعت زیبا و هم یک تابلو هنری کوچک است که میز شما را تزیین خواهد نمود.
این ساعت های رومیزی، یک کار هنری جذاب است که در طرح های مختلف موجود بوده و می توانید از بین آنها انتخاب نموده و خرید خود را انجام دهید.

.

4- ساعت مچی سیلویا

یک ساعت مچی فانتزی، دخترانه و جذاب را می توان با زیر 50000 تومان برای هدیه و کادوی تولد دخترانه تهیه کرد.
ساعت مچی
Silvia مدل 1075 هم دارای طراحی ساده و دلنشین است که در رنگبندی متنوع تولید شده است. این ساعت زیبا دارای قاب فلزی و بند فومی است و در یک جعبه هدیه شیک قرار گرفته است و می توانید از طریق لینک زیر این محصول را تهیه نمایید.

.

5- گردنبند استیل با نام دلخواه

این محصول یکی از پرفروشترین هدایای فروشگاه ما برای خانمهاست که با هزینه اندک، براحتی قابل تهیه کردن است.
یک گردنبند استیل با نام مخاطب شما که با فونتی جذاب و طراحی فوق العاده تولید شده است یک هدیه استثنایی و خاص بحساب می آید.

.

6- قاب کاشی با شعر و جملات زیبا

یک مدل قاب کاشی دیگر هم در فروشگاه تک کادو عرضه شده است که می توان با هزینه زیر 50 هزار تومان تهیه کرد و در رده کادوهای ارزان قیمت برای خانمها و حتی آقایان قرار می گیرد.
این محصول دارای قاب چوبی
mdf است که یک کاشی با خط نوشت زیبا در مرکز آن قرار دارد.بر روی این قاب کاشی ها جملات و شعرهای عاشقانه و عارفانه نقش بسته است که شما می توانید در بین آنها، شعر یا جمله ای را که بیشتر مناسب حال شما و مخاطبتان است را انتخاب نموده و بعنوان یک هدیه ارزشمند تهیه نمایید.

.

7- ماکت گیتار

اگر یک هنرمند علاقه مند به موسیقی و بویژه ساز گیتار را میخواهید غافلگیر و هیجان زده نمایید، پیشنهاد ما ماکت ساز گیتار برند سازک هست.
یک ماکت زیبا که با جزئیات فراوان و به دقت و با ظرافت تولید شده است و می تواند تا مدتها زینت بخش میز محل فعالیت شخص مورد نظر شما باشد.
این محصول علاوه بر اینکه یه هدیه چشمگیر و نفیس بحساب می آید ارزان قیمت هم هست و به همین دلیل در لیست هدایای زنانه زیر پنجاه هزارتومان ما قرار خواهد گرفت.

.

8- گردنبند استیل اسوان

یک گردنبند ارزان و جذاب دیگر که در لیست ما قرار می گیرد گردنبند استیل اسوان است. این گردنبند به شکل یک قو طراحی و با نگین های زیبا تزیین شده است تا پر زرق و برق تر و درخشانتر به نظر برسد.
این گردنبند را می توانید برای رنج سنی متفاوت تهیه کنید. یک کادو ارزان برای دختر خانمها که بسیار باکیفیت و زیبا بوده و دارای بسته بندی شیک و شکیل می باشد.

.

9- دسته گل کاغذی

دسته گل کاغذی شماره 2 یکی از پرفروشترین محصولات ماست. این دسته گل زیبا و فانتزی با قیمت مناسبی که دارد معمولاً بصورت مکمل برای هدیه های دیگر تهیه می شود و تمام محصولات این لیست را می توان به همراه این دسته گل کاغذی هدیه داد.

.

10- کیف جاجیمی مدل جیب کوچک

کیف های جاجیمی جزء محصولات سنتی هستند که دوباره مد روز شده و استفاده می شوند. این کیف ها دارای رنگ های زنده و طبیعی در بافت خود هستند که جلوه ای خاص به آنها بخشیده است.

کیف جاجیمی مدل جیب کوچک هم دارای یک طرح همه پسند و دارای ابعاد جمع و جور است که برای استفاده اکثر خانمها مناسب می باشد. این کیف یک کادوی تولد ارزان قیمت و جذاب برای دختر خانمها و زنان جوان خواهد بود.

.

در اینجا لیست 10 عددی کادوهای زنانه و دخترانه ارزان قیمت ما به پایان خود رسید. البته ما در تلاش هستیم تا موارد بیشتری را به این لیست اضافه کنیم تا قدرت انتخاب شما عزیزان افزایش پیدا کند .

در پایان قابل ذکر است که ارزش هدیه را قیمت تمام شده آن مشخص نخواهد کرد و عشق و شور و محبتی که در پس آن بصورت پنهان و آشکار قرار دارد هدیه ها را ارزشمند خواهد نمود. هدیه ای هرچند کوچک و ارزان، که از طرف عزیزی با قلبی مهربان و عاشق تقدیم شده باشد به دنیایی می ارزد.

 

.

میتوانید برای دیدن هدیه های پیشنهادی صوفی اینستاگرم ما را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×