loader image

روز پزشک | ایده های خاص برای قدردانی از پزشکان

هدیه روز پزشک

بازار صنایع دستی صوفی در راستای ارائه و فروش هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی درحال فعالیت میباشد؛ و برای مدیران و سرپرستان شرکت ها و همچنین برای حمایت از مشتریان و یا کارمندادن خود محصولات متفاوتی را در این زمنیه عرضه می کند.

.

متاسفانه در چنین روز هایی که همه ی ما دست به گریبان ویروس کرونا هستیم ، باید این نکته را در نظر بگیریم که پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند و باید بسیار از آن ها قدر دانی شود و برای سلامتی آنان و موفقیت در شکست کرونا دعا کنیم.

.

ما در این مقاله سعی داریم چند هدایای مناسب برای روز پزشک را که میتوان برای قدر دانی از آن ها هدیه داد معرفی کنیم.

.

روز پزشک چه روزی است؟

در ایران روز پزشک را بنا بر روز تولد بزرگ مرد علم پزشکی در جهان یعنی ابوعلی سینا(ابن سینا) نام نهادند. روز اول شهریور روز پزشک نام دارد.

بی شک خدمات ابن سینا که دارای بیش از ۴۵۰ کتاب در زمینه پزشکی و فلسفه است، بر این مردمان قابل جبران نمی باشد. هدیه مناسب برای پزشکان و پرستاران را می توان در این روز به آن ها هدیه کرد.

.

روز بهداشت جهانی چه روزی است؟

روز جهانی بهداشت (World Health Day)  در 7 آوریل (18 فروردین) است. این روز که تحت حمایت سازمان بهداشت جهانی قرار دارد و همه ساله در این روز سازمان های مرتبط جشن و بزرگداشت می گیرند. در  این روز، نخستین اساسنامه کنفرانس بین‌المللی بهداشت از سوی سازمان بهداشت جهانی تدوین گردید.

.

برای قدردانی از پزشکان در بحران کرونا هدیه بدهیم

روز پزشک نزدیک است. شما برای مشتریان پزشک خود چه هدیه ای در نظر دارید؟ آیا برای کارکنان پزشک، همسران پزشک، پزشکان سازمان و شرکت خود هدیه لایق در نظر دارید؟

.

سال ۱۳۹۹ را متفاوت آغاز کردیم، تجربه ای که هیچ یک از ما تا به حال آن را در زندگی خود نداشته ایم. به یک باره مهمان ناخوانده ای به نام ویروس کرونا وارد کشور شد و کنترل آن برای مسئولان سخت بود و رو به رو شدن آن برای مردمان و اینکه چگونه با آن مواجه شوند سخت تر.

.

هدیه مناسب برای پزشک جهت قدردانی از زحمات بی وقفه و شبان روزی آنان ، شاید بتواند لبخند کوچکی بر لبانشان بیاورد.
در این شرایط سخت آن چیزی که بر هیچ کسی پوشیده نبود از جان گذشتن و فداکاری کادر پزشکی (پزشکان، پرستاران و دیگر افرادی که در بیمارستان ها کار میکنند) بود.

.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا چند ایده برای هدیه روز پزشک را باهم بررسی کنیم.

.

گجت های سلامتی:

گجت های پوشیدنی امروزه به یکی از محبوب‌ترین تکنولوژی‌های دنیا تبدیل شده‌اند و شما می‌توانید هر نوع گجت سلامتی پوشیدنی مثل دستبند سلامتی، ساعت هوشمند و … را تهیه کنید و به عنوان کادوی روز پزشک، تقدیم پزشکان عزیز نمایید.

.

ماساژور برای آرامش بیشتر:

دکترهای عزیز به دلیل سبک زندگی بسیار پرفشاری که دارند، در طول روز یا زیاد سرپا ایستاده و یا مدت زیادی نشسته‌اند، همین مورد هم باعث تحلیل عضلات و دردهای عضلانی زیادی می‌شود، پس یک دستگاه ماساژور به عنوان فرشته نجات آن‌ها محسوب می‌شود. ماساژور انواع و اقسام بسیار متنوعی دارد که می‌توانید بسته به نیاز پزشک و فرد مورد نظر، آن را تهیه نمایید.

.

کفش طبی مخصوص مطب:

دکترها وقت زیادی را در مطب خود صرف می‌کنند، پس تهیه یک کفش طبی برای آن‌ها بسیار کاربردی است. شما می‌توانید یک کفش طبی مخصوص مطب را به عنوان هدیه روز پزشک تهیه کرده و به آن‌ها کادو دهید. مطمئن باشید که پزشکان عزیز از آن بسیار خوششان خواهد آمد و با این کار شما خواهند دانست که سلامت آن‌ها برای شما اهمیت دارد و مطمئن باشید که قدردان هدیه شما خواهند بود.

.

کیف جادار:

کیف همیشه و همه جا می‌تواند یک وسیله کاربردی و ضروری برای هر شخصی باشد، چه بسا برای پزشکان عزیز که همیشه وسایل زیادی مثل لوازم پزشکی، کتاب و مجله و … دارند، میتواند بیشتر کاربردی باشد. به عنوان کادو روز پزشک پیشنهاد ما این است که یک کیف جادار مناسب و شیک خریداری کنید و به عنوان هدیه برای روز پزشک، کادو بدهید.

.

کتاب به عنوان هدیه روز پزشک:

زندگی بدون کتاب معنایی ندارد و کتاب از همان ابتدا به عنوان یک کادوی خاص و ارزشمند برای همه محسوب می‌شود. پزشکان که سر و کار بسیار زیادی با انواع کتاب و مجله پزشکی دارند، بدون شک این هدیه را بسیار ارزشمند خواهند دانست مخصوصا اگر کتابی باشد که دنبال آن بوده‌اند و آن را دوست دارند.

.

قهوه ساز کوچک:

قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار خاص و پرطرفدار بین پزشکان عزیز است که آرامش زیادی را با خود به ارمغان می‌آورد. پزشکان در طول روز فشار روانی زیادی را متحمل می‌شوند، پس نوشیدن قهوه در طول روز برای این افراد بسیار لازم و ضروری است. برای هدیه روز پزشک، پیشنهاد می‌کنیم که یک قهوه ساز کوچک اداری تهیه کنید و کادو بدهید. مطمئن باشید هر کسی با داشتن چنین هدیه ارزشمندی خوشحال خواهد شد.

.

لوازم ورزشی سبک:

دکترها و پزشک‌های عزیز وقت آزاد زیادی در طول روز ندارند و زمان بسیار طولانی را در بیمارستان یا مطب خود می‌گذرانند. این نوع سبک زندگی پرفشار باعث می‌شود که وقت کافی برای ورزش کردن نداشته باشند. شما می‌توانید با تهیه پک لوازم ورزشی سبک به آن‌ها کمک کنید تا در طول روز و هر چند کوتاه کمی ورزش کنند. لوازم ورزشی سبک برای پزشکان عزیز یک کادوی بسیار خاص محسوب می‌شود و نشان دهنده این است که سلامت همسر و دوست پزشکتان برای شما هم اهمیت دارد.

.

صنایع دستی هدیه ای ماندگار برای روز پزشک:

صنایع دستی یکی دیگر هدایایی است که میتواند برای هر مناسبتی به ویژه روز پزشک مناسب باشد. به دلیل ماندگار بودن آن میتواند انتخابی هوشمندنه باشد که با هربار دیدن آن فرد به یاد شما بیفتد.
همچنین امکان این وجود دارد که هدیه خود را سفارشی کنید مثلا با حک اسم فرد مورد نظر خود کادو ای مختص به خود شخص را به او هدیه کنید.

.

همچنین شما میتوانید با مراجعه به سایت ما یا دنبال کردن صفحه اینستاگرام صوفی از بین محصولات ما هدیه ای خاص و ماندگار برای روز پزشک انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×