یکی از راه هایی که باعث شده بسیاری از شرکت های بزرگ به شهرت و فروش امروزی برسند استفاده از هدیه سازمانی است.
استفاده از هدیه سازمانی یک استراتژِی فوق العاده برای افزایش میزان فروش و وفاداری مشتری است.
خرید هدیه سازمانی یکی از مهمترین و حساسترین خریدها میباشد که از گذشته تا کنون مرسوم بوده است. در این مقاله دررابطه با مزیت ها و نکات خرید هدیه سازمانی با شما هستیم.
.
اضافه کردن لمس شخصی
اما با کمک گزینه های قابل توجه شرکتهای بزرگ ، می توان آن ارتباط شخصی مفقود شده را به روابط حرفه ای اضافه کرد.
به عنوان مثال، چاپ آرم شرکت شما روی هدیه سازمانی نشان می دهد که شرکت شما برای روابط ارزش قائل است.
بنابراین، باعث می شود که گیرندگان از فکر خود در پشت چنین ژست هایی قدردانی کنند.
.
ارجاع بیشتری ایجاد کنید
با توجه به اینکه هدیه سازمانی دارای لوگوی شغل شماست، افراد می توانند به راحتی به سازمان شما دسترسی پیدا کنند.
همچنین، می توانید هدایای رایگان را به افراد اختصاص دهید چون مصرف کنندگان بیشتر به آن مشاغل جذب می کنند که هدایا و نمونه های رایگان آنها را به دست می آورد.
.
ایجاد آگاهی
مهم است که یک سازمان استراتژی مناسب بازاریابی را برای تبلیغ برند خود انتخاب کرده باشید، چون باعث می شود تا از بقیه همتایان خود جلو بایستد.
بنابراین، هدایای شرکتی می توانند در ایجاد موفقیت در کسب و کار شما کمک بزرگی کنند.
این هدایای شرکتی شما را در معرض دید خود قرار می دهند و مشتری ها یا مشتری های خود را به خاطر می آورند.
این استراتژی مفید است که اگر می خواهید محصول جدیدی را در بازار عرضه کنید و می توانید با ارسال آن به عنوان هدایای شرکتی، آن را تاسیس کنید.
.
صرفه جویی در برخی از هزینه ها!!
همه به خوبی می دانند که دنیای شرکت ها به دلیل برخورد رسمی، سرد شناخته شده اند.
بسیاری از مردم با این تصور غلط زندگی می کنند که تعهد شرکتی یک هزینه سطحی است و بسیاری از شرکت ها در نهایت نادیده گرفته می شوند.
با این حال ، در واقعیت، کاملاً برعکس است. هدایای شرکتی در واقع روشی مقرون به صرفه برای انجام بازاریابی و تبلیغ است.
.
برخی از هدیه سازمانی مشهور شرکتی عبارتند از:
گلدان رومیزی، تقویم، گلدان های مسی، ساعت چوبی و بسیاری لوازم اداری دیگر.
نکته اصلی این است که بدون اینکه مشخص شود ، آرم شرکت را بر روی این هدایا قرار دهید.
.
.
روشهای متفاوتی برای دیده شدن و تحقق اهداف بازاریابی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از هدایای تبلیغاتی است.
در این مقاله به برسی 8 مورد از مباحثی که اثبات میکند چرا ما باید از هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم و چه تاثیراتی روی برند ما دارد.
.
۱- ایجاد آگاهی ماندگار
یک محصول تبلیغاتی خوب، با هربار استفاده یادآور برند شما خواهد بود
استفاده هوشمندانه از هدایای تبلیغاتی، منجر به وفاداری مشتری و ارتقای روابط با او خواهد شد، یکی از دلایل آن، ایجاد حس قدردانی ست که نیاز به جبران محبت شما را، در مخاطبان ایجاد میکند.
همچنین با افزودن اطلاعات تماس خود بر روی هدیه، میتوانید آن را تبدیل به یک کارت ویزیت دائمی کنید که مشتریان جدید نیز به احتمال زیاد با مشاهده آن، با شما تماس خواهند گرفت.
.
۲- دسترسی به فضای تبلیغاتی ارزشمند
بسیاری از افراد، ۸ ساعت از روز خود را در محل کار و معمولا در جای ثابتی مانند پشت میزهایشان سپری میکنند.
اگر مشتری فعلی یا مشتری آینده شما، از هدایای تبلیغاتی شرکتتان در محل کار خود استفاده میکند، یعنی در این حالت شما امن ترین و بهترین فضای تبلیغاتی جهان را دارید: میز کار افراد!
.
۳- افزودن ارزش شخصی به پیام عمومی بازاریابی تان
یک هدیه تبلیغاتی مناسب به شما کمک میکند تا پیام برند خود را شخصی سازی کنید.
اگر هدیه تبلیغاتی از نظر هدیه گیرنده، جذاب باشد، او نه تنها آن را نگه میدارد بلکه شروع به کلکسیون کردن آنها میکند.
اگر چنین ارتباطی شکل گیرد، برند شما نه تنها برای مشتری بلکه برای اطرافیان او هم شناخته خواهد شد.
مخصوصا اگر او مشتاقانه درباره هدیهای که دریافت کرده با دیگران نیز صحبت کند.
.
۴– در ارتباط بودن با جوامع محلی و گروههای خیریه
میزبانی یک فعالیت خیریه یا تامین لباس تیمهای ورزشی محلی به همراه لوگوی شما، نشاندهنده تعلق خاطر و پشتیبانی از طرف سازمانتان است.
دادن هدایای رایگان به خیریه ها نیز از جمله فعالیتهایی ست که منجر به رابطه برد-برد خواهد شد.
.
۵– انگیزش کارمندان
چنین اقداماتی میتواند جزو برنامه های پاداش دهی و متناسب با کارمندان، فرهنگ سازمانی و اهداف شرکتی تان باشد.
.
۶– راهی متفاوت برای تخفیف دادن و ترویج محصولات شماست
به جای تخفیف دادن، یک هدیه رایگان ارائه دهید.
ممکن است هزینه هدیه، کمتر از میزان تخفیف مورد نظر شما باشد اما قیمت و ارزش هدیه در تصور مخاطب بیشتر باشد.
.
۷– مشتریان شما سفیرانتان هستند
هر زمانی که فردی از هدیه تبلیغاتی شما استفاده کند، بیلبورد متحرکی برای برندتان خواهد بود.
مثلا باشگاهی را در نظر بگیرید که هنگام ثبت نام، به اعضای خود کوله پشتی ای مخصوص وسایل ورزشی هدیه میدهد.
شما در تبدیل مشتریان خود به یک برد تبلیغاتی متحرک و سفیر برندتان موفق عمل کرده اید.
.
۸– هدایای تبلیغاتی هدفمند، مقرون به صرفه اند
همانطور که اشاره شد، 82 درصد افراد، جزئیات شرکتی که به آنها هدیه داده است را به خاطر می آورند.
و بدین صورت، این رسانه تبلیغاتی، پیام شما را کاملا مقرون به صرفه و در طولانی مدت به مصرف کنندگان مخابره خواهد کرد.
.
برای مشاهده هدایای تبلیغاتی و سازمانی و پکیج هدیه دمنوش و خوراکی مناسبتی بیشتر پیج اینستاگرام صوفی را دنبال کنید.