loader image

بهترین پیشنهاد ها برای هدیه روز دختر

هدیه روز دختر

همیشه وقتی به روز دختر نزدیک می شویم یکی از دغدغه هامون خریدن هدیه کاربردی برای آنهاست.

.

روز دختر، چند سالی است که بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته و فرصت مناسبی برای خانواده هاست تا با خرید هدیه برای دخترشان، حضور او را در خانه جشن بگیرند.

.

در مقالات قبلی صوفی پیشنهاد ها و ایده هایی برای خرید هدیه روز زن و همچنین هدیه روز مرد را به شما معرفی کردیم.

.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برخی هدایای مورد پسند دختر ها و مناسب روز دختر بپردازیم.

.

دخترها همیشه موقع هدیه گرفتن ذوق خاصی دارند، اما از آن‌جایی که همیشه انتخاب‌های متفاوتی دارند انتخاب یک کادوی مناسب برایشان کمی دشوار است.
به همین دلیل قبل از خرید کادو باید گزینه‌های بسیار زیادی را در نظر بگیرید.

.

تجربه به ما ثابت کرده دختران در توجه به جزئیات کادو از هر گروه دیگری ریزبین تر هستند.
این دقت نظر، کار شما را در هنگام خرید هدیه دخترانه روز دختر مشکل اما شیرین می کند.
مشکل چون نباید هیچ چیز را از قلم بیندازید و شیرین چون اگر به تمام جزئیات توجه کنید، نتیجه با شادی شما به عنوان فرد هدیه دهنده و دخترخانم هدیه گیرنده همراه خواهد بود.

.

ایده‌های عالی کادو روز دختر برای دختران جوان و نوجوان

.

دستبند الهام بخش

به‌عنوان کادوی روز دختر یک دستبند زیبا با یک پیام الهام دهنده حک شده بر روی آن به همسر، خواهر یا دختر خود هدیه دهید.

این دستبند نه تنها برای مچ دست ظریف او مناسب است بلکه باعث تشویق او به جنگیدن در هنگام بروز مشکلات نیز می‌شود.

با این هدیه به او اطمینان می‌دهید که از حمایت بی قید و شرط شما برخوردار است و همچنین به او القا می‌کنید که به خودش اطمینان داشته باشد.

.

ساعت هوشمند

این یکی از گران‌ترین هدیه‌های روز دختر است که مطمئناً همه دخترخانم‌ها از آن خوششان می‌آید و تا سال‌های طولانی نیز برایشان ماندگار است. این هدیه علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی نیز هست.

.

ست ساعت و کیف پول چرم

اگر به دنبال یک هدیه شیک و زیبا برای همسر، خواهر یا دخترتان هستید، ست ساعت و کیف پول چرم می‌تواند گزینه مناسبی باشد که قطعاً هر خانمی آن را می‌پسندد.

.

باکس شکلات

یک باکس پر از شکلات مسلماً با مزاج هر دختری سازگار است. بنابراین میشه گفت که این یک کادوی روز دختر مناسب و مقرون به‌صرفه برای همه دخترخانم‌ها است.

.

اسپیکر لمسی بی‌سیم

اسپیکر لمسی برای کسانی که از درگیر شدن با سیم‌های در هم گره افتاده متنفرند، می‌تواند هدیه روز دختر مناسبی باشد. این‌گونه آن‌ها می‌توانند با خیال راحت و بدون سر و کله زدن با سیم‌ها آهنگ موردعلاقه خود را گوش دهند.

.

مجموعه کامل لوازم آرایشی

هر دختری نیاز به تعریف و تمجید از ظاهر و چهره‌اش دارد. آرایش می‌تواند به زیبایی او اضافه کند و او را ظریف‌تر جلوه دهد. بنابراین لوازم آرایش هم یکی دیگر از هدایای مناسب برای روز دختر، به دخترهای جوان و نوجوان است.

.

گلدان پر از گل

گل‌ها همیشه منعکس کننده حالات انسان‌ها هستند. از آنجایی که دخترها موجودات احساساتی هستند همیشه با دیدن گل‌های زیبا و معطر به وجد می‌آیند و حال و هوایشان عوض می‌شود.

.

جعبه زیورآلات

تقریباً بیشتر دختران به زیورآلات و یا حتی بدلیجات علاقه زیادی دارند با توجه به این ممکن است که زیورآلات زیادی هم در اختیار داشته باشند. بنابراین یک جعبه جواهرات می‌تواند هدیه روز دختر مناسبی برای آن‌ها باشد که جواهراتشان را در آن نگهداری کنند.

.

کفش و لباس

مناسب‌ترین هدیه روز دختر که می‌شود برای هر دختری و در هر سن و سالی گرفت لباس است. اما از آنجاییکه خریدن لباس برای دختر‌ها و خانم‌ها کمی مشکل است؛ بهتر است که از قبل از سلیقه آن‌ها آگاه شوید و یا در صورت امکان با خودشان به خرید بروید و لباس یا کفش موردنظرشان را به عنوان هدیه تولد برایشان بخرید.

.

ماگ جادویی

اگر به دنبال یک کادو روز دختر سرگرم کننده و متفاوت برای دختر موردنظرتان هستید؛ ماگ‌ جادویی می‌تواند ایده خوب و جالبی برایتان باشد. این مدل ماگ نسبت به حرارت حساس است و وقتی که درون آن نوشیدنی داغ مثل چایی، قهوه و … ریخته شود رنگ و طرح آن عوض می‌شود؛ و وقتی که سرد می‌شود دوباره به حالت اول باز می‌گردد.

.

مجسمه های تزئینی

این یک هدیه روز دختر ماندگار و دوست داشتنی برای دختر مورد نظر شما خواهد بود؛ و می‌تواند به عنوان یک وسیله تزیینی آن را به اتاقش اضافه کند. ناگفته نماند که اکثر دخترهای نوجوان و جوان عاشق لوازم و وسایل تزیینی هستند و مجسمه تنها یک مورد از این وسایل تزیینی است می‌توانید به سراغ دیگر وسایل تزیینی دخترانه نیز بروید.

.

کتاب

هیچ کس نیست که مطالعه کردن را دوست نداشته باشد؛ فقط سبک و موضوعاتی که هر کس از مطالعه آن لذت می‌برد متفاوت است. ممکن است یک نفر از خواند کتاب‌های تاریخ لذت ببرد در حالی که یک نفر دیگر فقط عاشق خواندن کتاب‌های شعر یا رمان است. از این رو کتاب هم می‌تواند جزء کادوهای روز دختر مناسب برای هر کسی چه دختر و چه پسر باشد؛ فقط هنگام انتخاب کتاب باید حواستان باشد سلیقه طرف مقابلتان را حتما در نظر بگیرید.

.

کیف های دست دوز چرمی

کیف یکی از اکسسوری هاییست که همه خانم ها همیشه همراه با خود دارند.کیف های چرمی میتواند یک هدیه خاص و شیک باشد که باب میل اکثر سلایق میباشد و گزینه مناسبی برای هدیه روز دختر است.

.

در این مطلب مجموعه‌ای از کادوهای تولد مناسب دخترانه برای دختران با سلیقه‌های متفاوت و همچنین هدیه‌های مناسب با انواع بودجه‌ها را برای شما فراهم کردیم اکنون شما می‌توانید با الهام گرفتن از ایده‌های بالا  راحت‌تر تصمیم بگیرد و یک هدیه روز دختر مناسب برای دختر موردنظرتان تهیه کنید.

.

همچنین شما میتوانید با سر زدن به سایت صوفی هدایای خاصی که برگرفته از هنر دست ایرانی است را مشاهده و برای عزیزانتان انتخاب کنید.

.

برای مشاهده سایر محصولات ما میتوانید پیج اینستاگرام صوفی را نیز فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×