loader image

هدیه تبلیغاتی مناسب شرکت ها

صنایع دستی صوفی صنایع دستی صوفی هدیه تبلیغاتی هدیه سازمانی

صنایع دستی صوفی سعی دارد تا با فراهم کردن مجموعه ای کامل از هدیه تبلیغاتی مناسب شرکت ها و هدایای سازمانی در بسته بندی های خاص و شکیل در کنار شما باشد که درصدد هستند با انتخاب هدایای مناسب برای مشتریان و کارمندانشان تجربه ای منحصر به فرد خلق کنند.
چرا که امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال تبلیغ برند خو از راه هدیه تبلیغاتی مناسب شرکت ها  هستند اما گاها ممکن است برای انتخاب این هدایا دچار سردرگمی شوند.

.

صوفی با در نظر گرفتن هویت و اهداف سازمان ها و نیاز و سلایق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هدایای تبلیغاتی را جستجو کرده تا بهترین ست های هدیه و همچنین تک محصول های مناسب را ارائه دهد.

ما در انتخاب هدایای تبلیغاتی بسیار دقیق و با حساسیت عمل می کنیم تا همواره رضایت مشتریانمان را داشته باشیم.

در ادامه این مقاله به بررسی چند مورد از هدایای تبلیغاتی ای که شما میتوانید از انها بهره بگیرید بپردازیم.

.

.

آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی انگیزشی

به این موضوع توجه داشته باشید که هدایای تبلیغاتی تاثیر فوق العاده ای بر روی روحیه کارمندان شما دارد.

زمانی که کارمند از رئیس خود یا کارفرما خود هدیه ای دریافت می کند می داند که زحمات او قدردانی می شود و برای انجام وظایف خود رغبت بیشتری خواهند داشت.

.

صنایع دستی

مانند ترمه، تابلو نقاشی و یا تابلو خطاطی، ظروف میناکاری، ظروف خاتم کاری و مصنوعات و کالاهای چرمی از جمله صنایع دستی و هدایای مناسب و ماندگار برای پرسنل سازمان ها و شرکت ها به شمار می آیند.

هر چند انتخاب صنایع دستی به عنوان هدیه، در اکثر مواقع یک انتخاب پر هزینه محسوب می گردد، اما از طرفی دیگر، صنایع دستی یک انتخاب نفیس و یک هدیه مناسب برای کارمندان و هدیه به پرسنل می باشد.

خرید آنلاین صنایع دستی صوفی هدیه سازمانی ظزوف مسی

خرید آنلاین صنایع دستی صوفی هدیه سازمانی مس هدیه تبلیغاتی

.

هدایای سازمانی دکور اداری

دکور اداری سبب می شود فضایی که کارمندان در آن زمان می گذرانند زیبا شود. این زیبایی با وسیله های کوچکی مانند قاب عکس، گلدان های کوچک، تقویم های دائمی و نگهدارنده خودکار فراهم می شود.

وسیله های گفته شده از بهترین هدایای سازمانی به حساب می آیند و هزینه مناسبی هم دارند که سبب می شود افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

دکوری بازار صنایع دستی صوفی هدیه سازمانی هدیه تبلیغاتی

دکوری بازار صنایع دستی صوفی هدیه سازمانی هدیه تبلیغاتی

.

کتاب 

یک هدیه مناسب برای هدیه به پرسنل سازمان ها و شرکت ها می باشد. این هدیه، یک هدیه ی نسبتا اقتصادی نیز محسوب می شود. به عنوان مثال می توان انواع کتب شعر را در بسته بندی های زیبا از فروشگاه ها و مراکز مختلف فروش کتاب، تهیه و خریداری کرد.

امروزه در بیشتر کتاب فروشی ها می توان کتاب های مختلف را در بسته بندی های رسمی و مناسب، به همراه کالاهای مختلف، مانند خود نویس، کتابچه و غیره، به عنوان یک هدیه مناسب و رسمی انتخاب نمود.

.

هدایای سازمانی لوازم جانبی سفر

وسایل جانبی سفر از جمله هدایای سازمانی است که طرفداران خاص خود را دارد و اگر کارمندی دارید که ماموریت های کاری زیادی به او داده می شود این هدیه ها برایش انتخاب بسیار هوشمندانه ای خواهد بود.

وسائلی مانند برچسب های چمدان برجسته، کیت های شارژر مسافرتی برای وسائل الکترونیکی، بالش های مسافرتی و… از انواع مختلف وسائل جانبی سفر به حساب می آیند که قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد.

.

لوازم اداری

لوازم اداری وسیله هایی هستند که کارمندان در طول ساعات کاری خود با آن سر و کار دارند. تصور کنید اگر کارمندی وسیله ای مانند یک خودکار حکاکی شده را هدیه بگیرد چه احساسی خواهد داشت؟

یک خودکار یا قلم حکاکی شده می تواند هدیه سازمانی مناسب و زیبایی برای کارمند شما باشد.

.

وسایل رو میزی

این وسیله ها به کارمند شما کمک می کند که برگه ها و دیگر وسیله هایی مانند خودکار را با نظم خاصی نگهداری کنند. علاوه بر نگهداری وسیله ها به ترتیب ظاهر میز کارمند شما هم زیبا و شیک خواهد شد. اگر کارمندی دارید که شیفته نظم است این مورد می تواند یک هدیه عالی برای او باشد.

صنایع دستی صوفی هدیه تبلیغاتی هدیه سازمانی

.

دفترچه یادداشت یا سررسید سفارشی

مطمئنا سررسید از آن هدایای سازمانی است که هر کارمندی از دریافت آن لذت خواهد برد. به خصوص اگر شما به عنوان کارفرما یا رئیس سررسید را برای شخص او سفارشی کنید. این موضوع به او ثابت می کند که برایش اهمیت خاصی قائل هستید.

.

یک نوشیدنی دلنشین

البته به این موضوع هم اشاره کنیم که این نوشیدنی به فرهنگ هر ملت هم بستگی دارد. شما می توانید از یک نوشیدنی با بطری شیک استفاده کنید تا از کارمند خود بابت زحمت هایش قدردانی کنید.

.

قهوه مخصوص

قهوه برای کارمندانی مناسب است که در طول روز میزان کافئین بالایی را مصرف می کنند.

اگر کارمندی با این شرایط دارید که به چای یا قهوه علاقه ای خاص دارد می توانید از علاقه او به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کنید و مطمئن باشید وی از دریافت این هدیه بسیار خوشحال خواهد شد.

.

لوازم جانبی زیبا و کاربردی

لوازم جانبی برای کسانی کاربردی خواهد بود که همیشه با همکاران خود در رابطه با دمای اتاق کار بحث دارند.

کارمندانی که سرمایی هستند از دریافت یک دستکش بدون انگشت یا یک شال گرم احساس خوشنودی خواهند کرد و به جنجال محیط کار هم خاتمه خواهید داد.

.

آبگرم درمانی

اگر می خواهید کارمندان شما بعد از یک تعطیلات با قدرت و توانایی بیشتر بر سر کار برگردند می توانید به آن ها کارت های هدیه ای بدهید تا با استفاده از آن به استخرهای آبگرم بروند و با ماساژ و آبگرم درمانی آرامش به دست آورند.

توجه داشته باشید که سلامت روان بسیار مهم است و بر روی فعالیت کارمند شما تاثیر به سزایی دارد.

.

هدفون و دستگاه های صوتی

اکثر دفاتر سر و صدای بالایی دارند و این ممکن است بازدهی کارمندان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. با هدیه دادن یک هدفون به کارمند خود می توانید از این کاهش بازدهی جلوگیری کنید.

کارمند شما می تواند با هدفون و دیگر دستگاه های صدا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد و سر و صدا را نشنود.

بازار صنایع دستی صوفی هدیه سازمانی هدیه تبلیغاتی

.

بلیط های اماکن تفریحی

گاهی به کارمند خود کمک کنید تا استراحت کند و از مرخصی یا تعطیلات خود لذت ببرد. برای این منظور کافی است از بلیط اماکن تفریحی برای هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

این بلیط ها می تواند بلیط سینما، شهربازی یا تماشای بازی تیم مورد علاقه او باشد و هیچ محدودیتی در انتخاب آن وجود ندارد.

.

تبلت یا کتابخوان الکترونیکی

اگر کارمندی دارید که علاقه خاصی به خواندن و مطالعه دارد یک کتابخوان الکترونیکی هوشمند می تواند هدیه تبلیغاتی خوبی برای او باشد. این هدیه به او کمک می کند که در ساعات بیکاری یا در تعطیلات مطالعه را با لذت بیشتری ادامه دهد.

.

هدایای مربوط به سرگرمی

گاهی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی به کارمندان خود به این موضوع فکر کنید که آن ها چه کاری را دوست دارند و ساعات استراحت خود را چگونه می گذرانند.

اگر کارمندی دارید که به باغبانی علاقه خاصی دارد، وسائل باغبانی می تواند از بهترین هدایای سازمانی برای او باشد. کارمندی که به آشپزی علاقمند است، دریافت هدیه ای شامل وسائل آشپزخانه او را شاد خواهد کرد.

این هدیه ها کمی شخصی هستند و حس قدردانی فوق العاده ای را به همراه دارند.

.

بطری های آب قابل استفاده مجدد

این بطری ها شاید قیمت بالایی داشته باشند اما پیشنهاد ما به شما این است که برای هر کدام از کارمندان خود یکی از آن ها را تهیه کنید تا در زمان کار مشکلی در رابطه با نوشیدن آب نداشته باشند.

این کار به حفظ محیط زیست هم کمک شایانی می کند.

.

سرگرمی در خانه

سرگرمی های منزل می تواند یک کتاب یا نسخه جدید یک بازی باشد.

به این موضوع توجه کنید که کارمند شما نیاز دارد که در خانه سرگرمی های خاصی داشته باشد تا روحیه او در سطح بالایی قرار گیرد و در نتیجه بازدهی بالایی داشته باشد.

.

وقتی برای تعطیلات

یکی از هدایای تبلیغاتی عالی که می توانید به کارمندان خود بدهید زمانی برای استراحت است.

برای قدردانی از زحمات کارمندان خود روزهایی را به آن ها مرخصی دهید تا بتوانند در آرامش کارهای مورد علاقه خود را دنبال کنند و با انرژی مضاعفی فعالیت خود در محل کار را دنبال کنند.

.

کارت هدیه

شاید به این موضوع فکر کنید که یک کارت هدیه به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد خوبی نیست اما توجه داشته باشید که گاهی کارت هدیه بهترین انتخاب ممکن به حساب می آید.

.

انتخاب مواردی که در بالا به عنوان هدایای تبلیغاتی ذکر شد ملزم شناخت کافی از کارمند شما است.

یعنی شما باید روحیات کارمند خود را به خوبی بشناسید که بدانید شکلات دوست دارد یا سرمایی است که دستکش به او هدیه دهید. اگر تا به این حد از کارمندان خود شناخت ندارید کارت هدیه به کمک شما می آید.

به او پولی را هدیه دهید تا خودش تصمیم بگیرد که می خواهد چگونه آن را خرج کند.

.

شما میتوانید برای مشاهده انواع محصولات و هدایای تبلیغاتی صوفی ما را در صفحات اینستاگرام صوفی همراهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×