loader image
تندیس گوشی پزشکی تندیس هدیه روز پزشک هدیه سازمانی هدیه تبلیغاتی صنایع دستی صوفی

هدیه روز پزشک باید به گونه ای انتخاب شود که قدردان زحمات پزشکان که بهترین سال های جوانی خو را صرف مطالعه و تحقیق کردند باشد. بنابراین با توجه به وظیفه سخت پزشک ها برای محافظت از سلامتی، خرید هدیه مناسب به پاس زحمات سالانه آنان، کار پسندیده ای است.

درنتیجه اگر مشتریان اصلی شما پزشک هستند یا صاحب کلینیک و یا بیمارستانی هستید، یکی از بهترین فرصت‌ها برای تشکر از پزشکان و نشان دادن میزان اهمیت و ارزش آنان برای سلامت جمعیت، می توانید سراغ هدایای مخصوص روز پزشک بروید.

.

روز پزشک چه روزی است؟

در ایران روز پزشک را بنا بر روز تولد بزرگ مرد علم پزشکی در جهان یعنی ابوعلی سینا(ابن سینا) نام نهادند. روز اول شهریور روز پزشک نام دارد.

بی شک خدمات ابن سینا که دارای بیش از ۴۵۰ کتاب در زمینه پزشکی و فلسفه است، بر این مردمان قابل جبران نمی باشد. هدیه مناسب برای پزشکان و پرستاران را می توان در این روز به آن ها هدیه کرد.

.

8 هدیه مناسب روز پزشک

1) تندیس

تندیس گوشی پزشکی سفارش دهید و روی بدنه تندیس شعر یا جمله مورد علاقه مشتری را همراه با اسمشان حکاکی کنید و مطمئن باشید که این هدیه همیشه برایشات ماندگار می ماند چون هم دکوری است که شعری که نوشتید حس معنوی را به مشتری انتقال می دهد.

برای مشاهده تندیس ها اینجا کلیک کنید.

.

2) لوازم میزکار

پزشکان محترم، زمان زیادی از طول روز را پشت میز طبابت خود می گذرانند. از این رو، هدیه ای که متناسب با لوازم و وسایل موردنیاز آن ها باشد، انتخابی هوشمندانه است.

زیرا هم کاربردی بوده و هم به دفعات مخاطبتان را به یاد شما می اندازد! بنابراین هدایایی نظیر خودکار یا روان نویس زیبا، لیوان یا ماگ و وسایل دکوری گزینه‌های جذابی هستند.

.

3) قهوه ساز کوچک

پزشکان در طول روز فشار روانی زیادی را متحمل می‌شوند، پس نوشیدن قهوه در طول روز برای این افراد بسیار لازم و ضروری است.

.

4) کیف جادار

کیف همیشه و همه جا می‌تواند یک وسیله کاربردی و ضروری برای هر شخصی باشد، چه بسا برای پزشکان عزیز که همیشه وسایل زیادی مثل لوازم پزشکی، کتاب و مجله و … دارند، میتواند بیشتر کاربردی باشد.

.

5) هنر دست، انتخابی خاص و فاخر برای هدیه روز پزشک!

زیباترین هدیه که مورد پسند همه هاست یک جاقلمی دکوری یا انواع مجسمه ها یا ظروف دکوری است ، شما هم می توانید این هدایا را کادو ببرید و آنها خود را خوشحال کنید.

.

6) کتاب به عنوان هدیه روز پزشک:

زندگی بدون کتاب معنایی ندارد و کتاب از همان ابتدا به عنوان یک کادوی خاص و ارزشمند برای همه محسوب می‌شود. پزشکان که سر و کار بسیار زیادی با انواع کتاب و مجله پزشکی دارند، بدون شک این هدیه را بسیار ارزشمند خواهند دانست مخصوصا اگر کتابی باشد که دنبال آن بوده‌اند و آن را دوست دارند.

.

7) تابلو

این روزها تابلوهای زیبایی در بازار وجود دارد که روی آنها جملات یا شعری با خط زیبا نوشته شده است .این کادو می تواند زیبا و به یاد ماندنی باشد.

.

8) ماساژور برای آرامش بیشتر

دکترهای عزیز به دلیل سبک زندگی بسیار پرفشاری که دارند، در طول روز یا زیاد سرپا ایستاده و یا مدت زیادی نشسته‌اند، همین مورد هم باعث تحلیل عضلات و دردهای عضلانی زیادی می‌شود، پس یک دستگاه ماساژور به عنوان فرشته نجات آن‌ها محسوب می‌شود.

.

خرید بهترین هدیه روز پزشک

برای خرید بهترین هدیه روز پزشک فاکتورهای مختلفی تأثیرگذار است. میزان صمیمیت و رابطه، سلیقه و علاقه مخاطب درکنار زیبایی و جذابیت هدیه از مهمترین آن هاست. لوازم دکوراتیو، گل، کتاب، وسایل کاربردی و هدایای تبلیغاتی روز پزشک از گزینه های مناسب هدیه دادن است.

صنایع دستی فاخر نیز به دلیل خاص و یونیک بودن، گزینه‌ای منحصربه فرد برای کادو روز پزشک محسوب می‌شود.

.

برای مشاهده آثار صنایع دستی صوفی ، با ما در اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×