loader image

راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی مناسب برای مشتریان شما

هدایای سازمانی هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی برای مشتریان یکی از مهمترین هدایا و برند سازی است که نمی توان آن را از دست داد.

موفقیت یک شرکت با موفقیت روابط تجاری با مشتری متناسب است.

هر سازمان شرکتی که دارای روابط با مشتری است ، نباید هیچ فرصتی را برای تعامل از دست بدهد.

یکی از تعاملات به عنوان بخشی از هدیه سالانه شرکت ها ، هدیه تبلیغاتی صوفی برای مشتری های شما است.

ممکن است در طول سال کمپین های زیادی داشته باشید ، اما هدیه ای که نمی توانید از دست بدهید هدایای تبلیغاتی و سازمانی صوفی برای مشتریانتان است.

این هدایا سازمانی شرکت صوفی به طور مستقیم بیان می کند که چقدر برای روابط خود با مشتری ارزش قائل هستید.

از آنجا که این هدایای مهم هستند ، باید با دقت انتخاب شوند.

یک جعبه ساده میوه خشک یا شیرینی از یک فروشنده محلی ، دیگر قدردانی نمی شود و در واقع می تواند به عنوان یک هدیه ارزان و تنبل در نظر گرفته شود.

تیم ما در زیر چند نکته برای کمک به شما در انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برای مشتری خود آورده است.

چیزی که قدردانی شما را از رابطه آنها به طور مناسب نشان می دهد.

.

یک هدیه انتخاب کنید که مارک تجاری شما را داشته باشد

هنگام انتخاب هدیه شرکتی ، همیشه باید مطمئن شوید که هدیه دارای نام تجاری شرکت شما است. هدیه ای که مارک ندارد در واقع به هیچ عنوان هدیه نیست. اگر به آن فکر کنید ، هدیه شرکتی چه فایده ای دارد که مشتری به خاطر نمی آورد از کجا آمده است؟

دلیل اصلی هدیه این است که مطمئن شوید بازدهی مثبت سرمایه گذاری های آن در ترازنامه وجود دارد.

بنابراین یک هدیه شرکتی که مارک تجاری شما و تم رنگ شما را در بر می گیرد ، راهی عالی برای هربار استفاده از هدیه یا نگاه کردن به آن است.

.

هدیه ای را برای مشتری انتخاب کنید که روزانه از آن استفاده می کند

مهم نیست که هدیه چقدر گران است ، اگر در جایی در گوشه ای نشسته باشد ، به عنوان هدیه شرکتی هیچ ارزشی ندارد.

یکی از ویژگیهای هدیه شرکتی این است که چیزی را انتخاب کنید که برای آنها مفید باشد و آنها آن را به عنوان چیزی برای استفاده روزانه انتخاب می کنند.

به عنوان مثال اگر وظایف مشتری نیاز به همراه داشتن یک لپ تاپ یا تبلت برای کار روزانه خود داشته باشد ، یک کیف لپ تاپ یا یک محافظ قاب تبلت چیزی است که آنها دوست دارند هر روز دریافت و استفاده کنند.

و وقتی آنها هر روز از آن استفاده می کنند ، مطمئناً هنگام انتخاب آن هدیه برای آنها ، از اندیشه شما قدردانی خواهند کرد.

.

چیزی را انتخاب کنید که بتواند در محل کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد

یک تجارت ضروری یک هدیه صوفی فوق العاده برای مشتری است. تأثیر چنین هدیه ای بسیار زیاد است.

هر روز در دست مشتری خواهد بود و بنابراین آنها آن را به خاطر خواهند آورد.

در عین حال ، هدیه شما نیز مورد توجه همکاران و سایر افراد قرار می گیرد که مشتری شما به طور منظم با آن ارتباط برقرار می کند.

.

برای تأثیر بهتر ، یک هدیه صوفی شخصی برای مشتری انتخاب کنید

دادن هدیه شخصی به مشتری ، هوشمندترین تیک در لیست کارهای هدیه شما خواهد بود. این هدیه را برای گیرنده فوق العاده می کند.

اگر می خواهید هدیه شما واقعاً چشمگیر باشد ، ساده ترین راه این است که آن را شخصی کنید.

این یک نظریه شناخته شده است که هیچ کس چیزی را که نام خود را روی آن قرار می دهد پرتاب نمی کند. همچنین هنگامی که یک محصول شخصی شد ، اثبات کننده آن است.

.

به کارتهای هدیه به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مشتری نه بگویید !!!

مهم نیست که دیگران چه چیزی به ما می گویند ، منطقی است که اگر نمی دانید این هدیه چیست ، مطمئن نیستید که آن را هدیه دهید.

کارت هدیه می تواند برای هدیه شخصی یا خانوادگی قابل قبول باشد. اما برای هدایای تجاری ، شرایط هدیه متفاوت است.

باید بدانید هدیه چیست. شما باید مطمئن شوید که هدیه دارای مارک تجاری شما برای حداکثر تأثیر هدیه است.

اگر هنوز شک دارید ، فقط به سناریویی فکر کنید که مشتری پوشک را با استفاده از کارت هدیه آمازون که به عنوان هدیه شرکت به آنها داده اید خریداری کند.

آیا این هدیه به عنوان هدیه تجاری ارزش دارد؟

.

به میوه های خشک ، شکلات و مواد غذایی به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مشتری نه بگویید

اگر هدیه ای ماندگار نباشد چه کاربردی دارد؟

این یکی از اصلی ترین دلایلی است که باعث می شود شرکت ها از هدیه دادن به مواد غذایی خودداری کنند.

طبق نظرسنجی ما ، اولین چیزی که شرکتها در هدایای سازمانی برای مشتریان جستجو می کنند این است که هدیه باید با دوام باشد.

آنها می خواهند مطمئن شوند که هدیه ای که شرکت پرداخت می کند چیزی است که مشتری برای مدت طولانی و احتمالاً روزانه از آن استفاده می کند.

هر چیزی که خوراکی باشد اصلاً دوام ندارد و به عنوان یک هدیه خوب از طرف مشتری در نظر گرفته نمی شود.

علاوه بر این ، با توجه به اهمیتی که همه برای سلامتی خود قائل هستند ، بسیاری از آنها از خوردن شیرینی خودداری می کنند.

بنابراین این احتمال نیز وجود دارد که هدیه هیچ فایده ای برای گیرنده نداشته باشد زیرا آنها واقعاً آنها را نمی خورند یا به نوعی آجیل حساسیت دارند.

بنابراین بهتر است ایمن باشید و مطمئن شوید که می دانید چه چیزی می خرید و چرا آن را خریداری می کنید.

هنگام انتخاب هدیه برای مشتری خود ، اطمینان حاصل کنید که به آن از جنبه استفاده و دوام آن و همچنین ارتباطات تجاری خود نگاه می کنید.

.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

1 دیدگاه

  1. سلام ممنون از مقاله خوبتون، ببخشید من یه مطلب توی مجله اقتصاد ژورنال هم خونده بودم میگفت این هدیه ها برای نمایشگاه هم خیلی خوبن، ولی به نظرتون هزینه ش خیلی زیاد نمیشه اگه توی نمایشگاه از این کادوها استفاده کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×