loader image

بازار صنایع دستی هند

مس-صنایع دستی صوفی

هند یکی از تأمین کنندگان مهم صنایع دستی بازار جهانی است. صنایع دستی هند

تمدن امروزی هند را می توان آمیزه ای از فرهنگ بومی ، آریایی، مغولی و اسلامی دانست.

از آغاز قرن هجدهم میلادی به علت نفوذ اروپایی ‌ها و سپس تسلط کامل انگلیسی ها، فرهنگ غرب نیز بر این تمدن تأثیرگذاشته است.

.
تعداد زیادی از صنعتگران به صورت پاره وقت مشغول کار صنایع دستی هستند.

این صنعت برای بیش از شش میلیون صنعتگر که تعداد زیادی از آنها را شامل می شود ، اشتغال ایجاد می کند.

زنان و افراد متعلق به اقشار ضعیف جامعه. بخش صنایع دستی ایفای نقش می کند نقش مهم و مهم در اقتصاد كشور این بخش اشتغال بخش بزرگی از آن را فراهم می کند.

صنایع دستی پتانسیل بزرگی دارند ، زیرا کلید این امر را دارند حفظ نه تنها مجموعه موجود میلیونها صنعتگر در طول و عرض وسعت گسترش یافته است.

در این مقاله به اهمیت صنعت صنایع دستی هند به عنوان کمک کننده در هند اشاره شده است.

.

اهداف

• مطالعه مقاصد مختلف که در آن صنایع دستی هند صادر می شود
• مطالعه محصول مقایسه صنایع دستی و بازار یک کشور توسعه یافته.
• مطالعه نقاط قوت صنایع دستی هند
• تهدیدات احتمالی صنایع دستی هند
• 1: – تقاضای عمده صنایع دستی هند در ایالات متحده است
• 2: – فقیر با محصول صنایع دستی و بازار آلمان مقایسه می کند
• 3: – در دسترس بودن نیروی کار ارزان ، هزینه کم سرمایه گذاری به عنوان حرفه سنتی بسیاری از افراد
• 4: – محصولات با کیفیت بهتر از کشورهای پیشرفته و ارزانتر کار در چین

.

صنایع دستی مبتنی بر منسوجات

منسوجات چاپی دستی شامل چاپ بلوک و صفحه ، باتیک ، کالامکاری (چاپ دستی توسط قلم)

مقالات دوزی معروف ابریشم و پنبه ، که اغلب با آنها تزئین شده است آینه ، صدف ، مهره و قطعات فلزی نیز در هند یافت می شود.

گلدوزی روی چرم نیز انجام می شود ، نمد و مخمل و غیره. این بخش از صنعت تقریباً نیم میلیون نفر قدرت دارد علاوه بر تعداد زیادی از طراحان ، سازندگان بلوک ، بافنده ها و بسته بندی ها نیز مشغول به کار هستند.

.

خاک رس ، فلز و جواهرات

فلزات برنجی ، مس ، برنز ، زنگ برای انواع کالاها و انواع مختلفی از مواد به کار رفته است.

زیور آلات قیچی در طیف گسترده ای موجود است الگوهای ، سبک ها و آهنگ ها ساخته شده از فلزات گرانبها ، فلزات پایه ، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی. این زیور آلات دارند

.

نجاری

مبلمان ، وسایل تزئینی و غیره که دارای هنر و شخصیت فرد صنعتگر است

.

سنگ کاردستی

سنگ تراش های حک شده کاملاً سنگین ساخته شده از سنگ مرمر ، آلاباستر یا سنگ صابون و غیره.

سنگهای نیمه قیمتی میراث صنایع دستی سنگ هند را به دوش می کشند.

.

شیشه و سرامیک

محصولات شیشه و سرامیک یک بخش سریع در آینده در صنایع دستی هند است. پیری فرآیند تولید شیشه دهان به دهان احساس دلتنگی را القا می کند.

اشکال متنوع سرامیک و شیشه در چندین رنگ ، در عین حفظ زیبایی شناسی غربی نیز جذاب هستند.

.

بازار صنایع دستی و هدایای آلمانی

با بیش از 82 میلیون نفر جمعیت ، آلمان بزرگترین بازار لوازم و وسایل هدیه و صنایع دستی در کشور است .

اروپا آلمان عضو و در اتحادیه اروپا واقع شده و آلمان با وسایل هدیه عرضه می شود و صنایع دستی از آلمان و همچنین کشورهای اطراف اروپا مانند فرانسه ، ایتالیا ، سوئیس و انگلستان و سایر مناطق جهان: روسیه ، آمریکای لاتین ، آفریقا و آسیا.

.

تعریف وسایل هدیه و صنایع دستی

اندازه کل بازار هدایا و صنایع دستی آلمان با توجه به تعریف متفاوت است که موارد زیر را شامل می شود:

مبلمان خانگی ، وسایل آرایشی ، لوازم جانبی میز ، دکوراسیون کریسمس ، وسایل چوبی و مبلمان ، جواهرات تقلید ، گل های مصنوعی / گیاهان ، بو / مواد آرایشی ، شیرینی ، اسباب بازی / بازی های رایانه ای ، کتاب ، دیسک / فیلم ، ساعت / جواهرات

.

مقصد اصلی برای صنایع دستی هند

با این وجود ، نوآوری و جدید برای عرضه هدایا و اقلام صنایع دستی هنوز جای خوبی دارد.

در میان هدیه سنتی وسایل ، شمع ، وسایل جشن ، از جمله دکوراسیون کریسمس ، جعبه های هدیه اختصاصی و بسته بندی هدیه ، روبان ، تقویم نوستالژیک و انواع اقلام معطر بهترین چشم انداز را دارند.

بازار آلمان تقاضای زیادی برای شمع های کم قیمت را نشان می دهد.

بنابراین واردات از لهستان و چین افزایش یافته است قابل ملاحظه متوسط ​​رشد برای هدیه و صنایع دستی کلی 4-5 درصد تخمین زده می شود.

.
وضعیت رقابتی مصرف لوازم هدیه و صنایع دستی آلمانی کم و بیش در راستای نسبتا در حال رشد است سرعت رشد آهسته در طی سالهای گذشته.

بنابراین ، انتظارات برای رشد اضافی نیست خیلی زیاد نرخ رشد سالانه بین 1.5 تا 2 درصد برای چند سال آینده برای سال پیش بینی شده است.

به طور کلی بازار فرصت های تجاری خوبی را نشان می دهد اگر قیمت ها و کیفیت رقابتی است و برنامه های تحویل انجام می شود.

به غیر از تولیدکنندگان خود ، تقریباً تقریباً همه این کشورها توسط وسایل هدیه و صنایع دستی تهیه می شوند

.

بنگاههای آلمانی اغلب گروههای خاص محصول را از یک کشور خاص وارد می کنند.

برای مثال عمده تامین کنندگان سفال ، اسپانیا و پرتغال هستند. لوازم التحریر خوب منحصر به فرد می آید .

از ایتالیا ، فرانسه و سوئیس؛ شمع از لهستان ، چین و پرتغال؛ گلهای خشک شده از
هلند و غیره.

رقابت قیمت شدید در آلمان با افزایش مقدار افزایش می یابد محصولات ساخته شده چینی و آسیایی در بازار.

برای هند این وضعیت با شرایط نسبتاً همراه بود روپیه قوی هند که به معنای آن است که شرکت های اثبات کننده موفقیت در گذشته هستند.

.

دسترسی به بازار

کشورهای عضو اتحادیه اروپا و به ویژه کشورهای آسیایی ، به ویژه چین و هند ، تهیه کنندگان عمده وسایل هدیه هستند و صنایع دستی به بازار آلمان. شرکت های هندی که اولین رویکرد را به بازار آلمان می دهند.

توصیه می شود که ادبیات محصول جامع و برگه های داده را به صورت حرفه ای به آن ترجمه کنید

آلمانی اگرچه زبان انگلیسی به طور گسترده ای درک می شود ، ترجمه ای که به خوبی تهیه شده است ، حائز اهمیت است به ویژه در ارائه اولیه.

.

عوارض گمرکی

عوارض گمرکی با توجه به مواد و محصول متفاوت است. به عنوان مثال  :

سرامیک: 4.1 – 7.5

لحاف / پتو: 7.5

اسباب بازی ها: 5.6 – 6.3

شمع: 2.8

لوازم التحریر: 8.4

جواهرات نقره ای: 2.5

حیوانات مخمل خواب دار: 6.0

.

بعلاوه مالیات فروش 16 درصدی وجود دارد که سرانجام به شکل آن به مصرف کننده منتقل می شود

مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده).

اما مالیات بر ارزش افزوده هنگام ورود به بازار آلمان توسط این کشور باید پرداخت شود.

صادرکننده / importer.I آلمانی که از گونه های خاصی از حیوانات منشا گرفته می شوند ، یعنی مار یا پوست پنهان برخی از حیوانات ، باید اطمینان حاصل شود که صادرات این محصولات مطابق با کنوانسیون است.

.

تجزیه و تحلیل SWOT از صنایع دستی هند

نقاط قوت

• نیروی کار فراوان و ارزان از این رو می تواند در قیمت رقابت کند
• سرمایه گذاری کم و نسبت بالای ارزش افزوده
• ویژگی های زیبایی و عملکردی
• غبار باستان پیچیده شده است
• دست ساز و از این رو رقبای کمی دارد
• محصولات متنوعی که بی نظیر هستند
• صادرکنندگان مایل به انجام سفارشات کوچک

.

نقاط ضعف

• کیفیت متناقض
• مطالعه ناکافی بازار و استراتژی بازاریابی
• عدم وجود زیرساختها و امکانات ارتباطی کافی
• ظرفیت انجام سفارشات محدود
• برنامه تحویل بی موقع
• عدم آگاهی از استانداردهای بین المللی توسط بسیاری از بازیگران بازار
.

تهدیدها

کاهش در اشتراک هند به دلیل:
محصولات با کیفیت بهتر تولید شده توسط رقبا از اروپا ، آفریقای جنوبی ، آسیای جنوبی و غیره.
شرایط بهتر تجارت توسط کشورهای رقیب به عنوان مثال چین
کیفیت مداوم و تمرکز روزافزون در مورد تحقیق و توسعه توسط کشورهای رقیب
بسته بندی بهتر
استانداردهای بین المللی سخت تر

.

میتوانید برای دیدن محصولات، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×