۳ نکته درباره ارائه هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

برخلاف تصور عموم ارائه هدیه تبلیغاتی فقط صرف کردن هزینه نیست و تاثیر مستقیم روی افزایش فروش شما و نیز افزایش شناخت مشتریان از برند شما را دارد.

در این دوره از کسب و کارهای جدید شنیده ایم که ارائه دادن چیزهای با ارزش مانند هدایای تبلیغاتی اهمیت بیشتری نسبت به پاداش دارد، بنابراین نسبت یه سال های قبل شرکت ها اهمیت بیشتری به ایت موضوع میدهند.

این هدایا تنها نشان دهنده حسن نیت نیستند. بلکه راهی هوشمندانه برای تقویت روابط و شروع کارهای بهتر در سال جدیدند.

اگر واهمه دارید که هزینه زیادی برای این کار به شما تحمیل خواهد شد، نگران نباشد.

مهمترین نکته‌ای که اکثر صاحبان کسب و کار با تجربه در ارائه هدایای تبلیغاتی سازمانی بر روی آن اتفاق نظر دارند، این است که، موارد سودمندی ارائه دهید که افراد دوست دارند دریافت کنند.

آخر سال معمولا پر از هیایو است و کارمندان و مشتریانتان انتظار لطفی هرچند کوچک از شما دارند.

.

در ادامه، صوفی چند نکته در زمینه هدایای تبلیغاتی برایتان آورده است:

 تجربه هدیه دهید :

معمولا بهترین هدایای سازمانی آن‌هایی هستند که تجربه می‌شوند.

قدردانی خود را از کارمندان و مشتریان با تجربه‌ای خاص نشان دهید.

شاید یک شب شام بیرون و یا یک جلسه ماساژ موارد خوبی باشند.

ایده این است که به آن‌ها لحظاتی به یاد ماندنی و آرامش بخش هدیه دهید که در آینده از یاداوری آن لذت ببرند.

به طور مثال مدیر عاملی به کارمندان خود بلیط رایگان سه فیلم به همراه تخفیف خوراکی داده است.

به گفته او شاید الآن تماشای فیلم در سینما تفریحی باشد که هدیه دادن آن به کارمندان نشان دهد که چقدر از تلاش‌هایشان سپاسگذاریم.

با این حال او بلیط را به همراه لوگوی چاپ شده شرکت بر روی آن داده است و اعتقاد دارد که با این کار ثابت می‌کنیم که سازمان ما به آن‌ها و علایقشان اهمیت می‌دهد.

حتی تایید شده است که بسیاری ته بلیط خود را پس از مشاهده فیلم نگه داشته‌اند تا یادآوری از لحظات خوبی که توسط شرکتشان رقم خورده است، بماند.

هر چند که هدیه یک تجربه چیز فیزیکی باقی نمی‌گذارد، مثل شامی که مشتریتان مهمان شما شده است یا فیلمی که مشاهده شده، اما می‌توان آن را با یک عامل فیزیکی همراه کرد.

مثل همان بلیط چاپ خورده یا حتی مونوپادی با لوگوی شما، که بتوانند در آن لحظات خوب عکس سلفی بگیرند. در این صورت این تجربه با آن هدیه عجین شده و همواره جلو چشم او خواهد بود.

.

 هدایای سازمانی مفید به سادگی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند :

هر کسی دوست دارد هدیه‌ای بگیرد که نیازی از او را بر طرف می‌کند.

اگر هدیه شما سودمند باشد، آن را نگه خواهند داشت و استفاده خواهند کرد.

اگر لوگوی شما نیز بر روی آن باشد معادل دیده شدن مداوم شما خواهد بود. مثلا یک ترمه می‌تواند جزو هدایای کاربردی باشد.

حتی اگر دریافت کننده خود از قبل یک نمونه داشته باشد مشکلی نیست.

اگر هدیه شما به خوبی انتخاب شده باشد شانس اینکه جای قبلی را بگیرد زیاد است.

مهم نیست که لیوان دسته دار باشد یا پاوربانک، مردم به چیزهای جدید علاقه دارند و این طبیعت انسان است.

.

اشکالی ندارد ترکیبی کار کنید :

دادن هدایای سازمانی بیش از آنچه تصورش را کنید برایتان آورده خواهد داشت.

شاهد در نگاه اول مقداری شادی برای شروع سال جدید ایجاد کرده باشید، اما مطمئن باشید که وفادری افرادی که برای کسب و کار شما مهم هستند نیز به همراه آن خواهد آمد.

سال جدید بهانه خوبی برای نشان دادن حس قدردانی خود و غافل‌گیر کردن مشتریان و افراد سازمانتان است.

به آن‌ها چیزی خاص بدهید و پله‌ی ایجاد ارتباطات سودآور و موفق خود را در سال جدید بسازید.

.

ما را از طریق اینستاگرام دنبال کنید.

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی

    ×