loader image

پیشنهادات حیرت انگیز برای انتخاب هدایا سازمانی

صنایع دستی و هدیه سازمانی صوفی

همه افراد هدیه دادن و هدیه گرفتن را دوست دارند و از آن حس بسیار خوبی را دریافت می کنند. دادن هدایا سازمانی می تواند یکی از روش های عالی برای جلب رضایت مشتری و بالابردن راندمان کاری بین کارمندان شما باشد ، همچنین مدیران موفق با انتخاب هدایا سازمانی ارزشمند می توانند در ذهن کارمندان خود بدرخشند.

.

چرا هدیه می­دهیم؟

دادن هدایا سازمانی کوچک به مشتریان و تأمین کنندگان، راهی عالی برای برجسته کردن هویت و ارزش های برند شما است.

این هدایا نشانه سخاوت سازمان بوده و نشان می ‌دهد که شما به روابط فردی اهمیت زیادی میدهید. مشتریان و تأمین ‌کنندگان شما، اهمیت این دو عامل را در ساختن روابط طولانی مدت کاری می ‌دانند.

این عمل کوچک تأثیر بزرگی در درک برند شما دارد و احتمال تکرار معاملات و ارجاعات آتی را افزایش چشمگیری می دهد.

گذشته از این که هدیه دادن کار خوبی است، فرصتی به شما می­‌دهد تا بدون اینکه از مشتری خود چیزی خواسته باشید با او ارتباط برقرار کرده باشید و به مشتری دسترسی پیدا کنید.

این امر یک راه ساده برای برقراری ارتباط مجدد با سازمان­‌ها و اشخاصی است که با آنها ارتباط پی در پی ندارید.

ارسال هدایا سازمانی می­تواند دلیل بسیار خوبی برای شروع مجدد ارتباطی باشد که کمرنگ یا قطع شده است.

.

چه نکاتی برای انتخاب هدایا سازمانی مناسب لازم است ؟

برای انتخاب هدایا سازمانی مناسب این نکات را در نظر داشته باشید تا بهترین هدیه را برای مخاطبان خود انتخاب کنید:

  • مفید بودن:

     اطمینان حاصل کنید که هدیه شما هدف مشخصی دارد و میتواند استفاده کاربردی برای گیرنده داشته باشد.به طور مثال در مورد کسانی که همیشه با تلفن همراه یا تبلت مطالعه می کنند، ماژیک یا هایلایت نه تنها هدیه مناسبی نیست، بلکه نشان دهنده آن است که از مخاطب خود شناخت کافی ندارید.طبیعتا با انتخاب هدیه نامناسب، شما به آن هدفی که مد نظر خود دارید نخواهید رسید.

    .

  • استفاده از نشان تجاری:

    از نام تجاری بر روی هدایا به گونه ‌ای استفاده شود که مشتری شما بتواند از آن استفاده کند. استفاده از نام تجاری نباید به گونه ای برجسته شود که مشتری شما تمایل استفاده از آن را نداشته باشد و نتواند از آن هدیه در امور روزمره خود استفاده کند. زمانی که از نشان تجاری در شرایط مناسب استفاده شود به نوعی یاد‌آور سازمان شما و یک راه بازاریابی طولانی مدت خواهد بود.

    .

  • ارسال هدیه در زمان مناسب:

    رسیدن هدیه به دست گیرنده در زمان مناسب بسیار مهم است. اگر گیرنده هدیه را در زمان مناسب دریافت نکند می‌تواند تمام اهداف شما را ناقص کند. برای مثال اگر می دانید که مشتریان قبل از فرا رسیدن تعطیلات رسمیِ به مسافرت می روند و حضور ندارند ، باید به گونه­‌ای برنامه­‌ریزی کنید که قبل از سفر آنها، هدایا به دستشان برسد.

    .

  • در نظر گرفتن اختلافات فرهنگی:

    این نکته را در نظر داشته باشید که هر مشتری ترجیحات فرهنگی و یا مذهبی مختلفی را دارد. در زمان انتخاب و سفارش نوع هدیه توجه کنید که هدیه شما سازگاری کامل را با روحیات فرد داشته باشد. با توجه به تنوع قومیت‌ها در کشور ما، در نظر داشتن این نکته دارای اهمیت بسیارزیاد است.

نکته بسیار مهم دیگری که حائز اهمیت است بسته بندی شیک ، متفاوت و خاص هدیه است ، زیرا با این کار به کارمندان و مشتریان خود نشان می دهید که چقدر برای آنها ارزش قائل هستید، حتی اگر یک کادوی گران قیمت هم در نظر نگرفته باشید.
دانستن این نکات می تواند بسیار کاربردی و مفید در انتخاب هدایا سازمانی مناسب باشد.

نکته مهم دیگر این است که شما قادر هستید هدیه دادن را در زمان­‌های مختلف انجام دهید.
ارائه هدایا سازمانی پیش از نوروز و یا شب یلدا زمان­‌های رایجی برای هدیه هستند، اما ارسال هدایا در زمان‌های دیگری که چندان رایج نیستند، علاوه بر اینکه نشانه خلاقیت سازمان شما هستند، می­‌توانند تأثیر بیشتری بر روی مشتریان شما بگذارند.

.

اشتباهات رایج در هدایا سازمانی

  • کلیه ی شرکت های هدایا سازمانی یکسان اند.

ممکن است بگویید تمام شرکت های تبلیغاتی یک کار انجام می دهند.تمامشان لوگوی شما را بر روی هدیه تبلیغاتی چاپ می کنند و سپس در اختیار شما قرار می دهند.

در سراسر جهان بالغ بر ۲۳۰۰۰ شرکت هدایا سازمانی وجود دارند که برخی از آنها بنگاه هایی تک نفره هستند.

اگرهدایای خود را از طریق شرکت صوفی سفارش دهید دیگر نگران معیوب بودن محصول و یا حتی ریسک دیر رسیدن و یا حتی نرسیدن کالا را نخواهید داشت.

.

  • بهتر است در رسانه های گروهی سرمایه گذاری کنید

شاید با خود بگویید تبلیغات در تلویزیون بیننده بسیار زیادی را دارد ولی چرا نباید در این گونه رسانه ها محصولات خود را تبلیغ کنیم؟!

در این دنیای پر از تبلیغات افراد تمایلی به دریافت اطلاعات بیشتر از نیاز خود ندارند پس بهتر است شما نیز بصورت اختصاصی و هدفمند کار کنید.
با هدایا سازمانی به مشتری خود نزدیک می شوید بطوریکه حتی به منزل و یا محل کار او می روید .چه چیزی بهتر از اینکه علاوه بر اینکه شما را مزاحم ندانند ،همواره در کنار آن ها و رفع کننده نیازشان همراه خوبی باشید؟!

.

  • هدایا سازمانی مناسب کسب و کار من نیست

اینکه هدف شما از تبلیغات چیست و اینکه بدنبال افزایش اطلاعات از محصولتان ، افزایش بازدید کنندگان غرفه تان یا … هستید زیاد ارزشی ندارد.
تحقیقات نشان داده که ۸۵% از افرادی که هدایا سازمانی دریافت کرده اند در آینده با آن شرکت همکاری خواهند داشت.

.

  • هدایا سازمانی حرف جدیدی برای گفتن ندارند

شاید بگویید سالهای زیادی است که از اهدای اولین هدیه سازمانی گذشته است.پس شیوه ای قدیمی و منسوخ شده است.اما باید گفت صنعت تبلیغ به تبع آن هدایای تبلیغاتی دائما در حال توسعه و به روز شدن هستند.

با خواندن قسمت فوق دیگر شک و شبهه ای در مورد خرید هدایا سازمانی در رابطه با برندینگ خود نباید داشته باشید.

شرکت صوفی در زمینه طراحی و تولید هدایا سازمانی و تبلیغاتی سفارشی، می‌­تواند مسیر انتخاب و تهیه این هدایا را برای شما ساده­‌تر کرده و سازمان شما را در این فرآیند یاری کند. در صفحه هدایای سازمانی می­توانید با محصولات ویژه صوفی آشنا شوید.

.

مارا در پیج اینستاگرام خود دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×