loader image

هدیه خوشامدگویی برای کارمندان

برند مارندگار صنایع دستی صوفی هدیه سازمانی هدیه خوشامدگویی هدیه تبلیغاتی

تصور کنید شما وارد محیطی شده‌اید که آشنایی چندان با نحوه کار و دیگر کارمندان و به طور کلی هر آنچه مربوط به پیچ و خم‌های کاری آن شرکت است ندارید. ارائه هدیه خوشامدگویی یا ولکام پکیج در چنین شرایطی باعث دلگرمی و انگیزش کارمندان جدید می‌شود.

باید بپذیریم که اولین برداشت ها از ما نقش مهمی دارند.

.

تاثیرات مثبت بسته‌ هدیه خوشامدگویی

همان‌طور که می‌دانید نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر کسب و کار است؛ بنابراین سرمایه گذاری روی ایجاد رضایت در کارمندان نه تنها بیهوده نیست بلکه کاملا ضروری است. به این صورت نشان می‌دهید که چقدر افراد و توانمندی‌های آنان برای شما و کسب و کارتان ارزشمند است. همین‌طور از همان ابتدای ورود به فکر نیازهای افراد نیز هستید.

.

اگر عضو جدیدی قدم به سازمان شما گذاشت بهتر هست برای وی یک مراسم کوچک خوش آمدگویی بگیرید تا در همین ابتدا پرانرژی کار خود را شروع کند.

زمانی که می‌خواهید کارمندان جدیدی را به گروه کاری تان اضافه کنید, باید آنها را به دیگر کارمندان معرفی کنید, فرهنگ شرکتتان را به انها بشناسانید

و در همان ابتدای کار, آن‌قدر به آنها انرژی و انگیزه بدهید تا آنها نیز با اشتیاق, ایده ها و انرژی شان را صرف خدمت به شرکت شما کنند.

.

چگونه بهترین بسته‌های خوش آمد گویی را انتخاب کنیم؟

بیایید با بیان یک مثال به بررسی این مسئله بپردازیم. فرض کنید شما کسب و کاری هستید که کارمندانی را استخدام می کنید که بیشتر روزهای سال را در ماموریت و سفر به شهرهای مختلف هستند. برای چنین کسب و کاری ارائه لوازم اداری که فقط در دفتر کاری کاربرد دارند چندان مناسب نیست. یا برای کسب و کاری که کارمندان آن بیشتر با دستگاه‌ها سر و کار دارند لوازم اداری شاید زیاد مناسب نباشند. بنابراین باید به فکر وسایلی مانند دستکش، ماسک، کلاه حفاطتی و وسایلی از این دست باشید.

.

آنچه در تهیه هدایای خوشامدگویی باید به آن توجه داشت:

جذاب و کاربردی بودن:

یکی از مواردی که برای تهیه بسته هدیه خوش آمدگویی باید توجه داشت این است که هدایا به اندازه کافی جذاب و کاربردی باشند. به نوعی که بتواند در یک روز کاری از آن محصول استفاده کرد.

.

برندینگ هدایا:

هدایای شخصی شده با نشان شرکت، تنها یک روش عالی برای ایجاد حس خوشایند به نیروهای جدید نیست، کارمندان خصوصا تازه کارها بیشتر در مورد سازمان جدید خود هیجان زده می شوند، بنابراین زمان خوبی برای دعوت از آنها به عنوان سفیران فعال برند شما خواهد بود.

هدایای خوشامدگویی باید به نوعی باشد که کارمندان جدید از نمایش و افزایش دیده شدن شرکت شما احساس افتخار کنند.

.

انواع ولکام پکیج‌ها ( بسته‌ هدیه خوشامدگویی )

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، با نهادینه شدن فرهنگ ارائه هدیه خوش آمد گویی در شرکت‌ها انواع مختلفی از این بسته‌های هدیه ارائه می‌شوند. تعدادی از انواع آن عبارت‌اند از:

بسته‌های لوازم اداری و لوازم التحریر

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در روز اول کاری خود حتی یک خودکار نیز به همراه نداشته‌اید و به ناچار از همکار بغل دستی خود درخواست کرده‌اید؛ بنابراین لوازم تحریر و لوازم اداری از جمله موارد ضروری برای افراد از همان اولین روز کاری هستند.

به جای اینکه کارمندان از روز دوم وسایل ضروری همراه خود بیاورند، از همان روز اول می‌توانند با لوازم نو و جذابی که صرفا برای آنان تدارک دیده شده، کار خود را آغاز کنند. این بسته‌ها مواردی همانند دفترچه یادداشت، خودکار، ماگ، خوارکی و … تشکیل می‌شوند که برای همه افراد ضروری هستند.

.

بسته‌های متشکل از لوازم الکترونیک

برخی شرکت‌ها نیز ممکن است مایل باشند لوازمی مانند فلش مموری، پاوربانک، موس و … به کارمندان خود هدیه کنند. نمی توان گفت این هدایا مناسب نیستند اما اثر بخشی و جذابیت مورد اولی که بررسی کردیم را ندارند. اما اگر به این دسته از لوازم به عنوان بسته خوش آمد گویی علاقمند هستید، می تواند در ترکیب با لوازم اداری مواردی مانند پد موس و فلش مموری نیز تدارک ببینید.

.

فنجان قهوه یا ماگ چای قابل استفاده مجدد

چه چیز پرکاربردتر از فنجان چای و قهوه برای محل کار

.

یک گلدان کوچک حصیری با گل طبیعی

میتوانید برای میز کار آنها گلدان کوچکی در نظر بگیرید.

.

کتاب

اگر کارمند شما اهل مطالعه باشد قطعا بهترین هدیه برای او که ماندگار باشد کتاب است.

.

بطری آب قابل استفاده مجدد

بطری آب قابل استفاده علاوه به ترغیب و ترویج کارمندان به نوشیدن آب، که ضامن سلامتی و شادابی است، فرهنگ حفظ و هواداری از زمین را نیز یادآور می شود.

.

قهوه ساز فرنچ پرس

قهوه ساز فرنچ پرس هم یکی دیگر از گزینه هایی که طرفدار زیادی دارد.

.

تعداد زیادی از شرکتهای پیشرو، با روشهای سرگرم کننده و خلاقانه از کارمندان جدید استقبال می‌کنند.

در مجموع باید گفت، یک بسته خوش آمد گویی ابزاری مهم برای توسعه فرهنگ شرکت شما است. برداشت های اول شمارش می‌شود و ماندگار می‌ماند.

فراموش نکنید هر عضو جدید تیم شایسته یک روز اول زیبا است.

.

برای تهیه بسته‌ هدیه خوشامدگویی میتونید با صوفی همراه باشید.

برای دیدن محصولات ما پیچ اینستاگرام صوفی را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×