loader image
Iranian Handicraft soophi صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی صوفی soophi

امروزه هدایای تبلیغاتی بیشترین کاربرد را برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف دارند. هدایای مناسبتی در ایام نوروز ، شعبان ، عید غدیر ، محرم و ایام فاطمیه به صورت چشمگیری رایج است.

سفارش هدایای تبلیغاتی نفیس از اثر گزارترین روش های تبلیغات و انتقال پیام به مخاطبان خود است.

اگر درمورد هدایای سازمانی و تبلیغاتی میدانید و از آنها استفاده می‌کنید، معنی عبارت هدایای تبلیغاتی تقریبا بر کسی پوشیده نیست. اما هر هدیه‌ای لزوما نفیس نخواهد بود و نیاز به وجود مشخصات خاص و ویژه‌ای است تا آن را نفیس بدانیم.

این هدایای برای مناسبت های تاریخی خاص هستند.

برای مثال روز مهندس می‌تواند برای جامعه مهندسین و همچنین سازمان نظام مهندسی به عنوان یکی از مناسبت مهم شمرده شود.

اگر جامعه هدف شما همین جامعه مهندسین باشند، برای گرامیداشت این روز و نشان دادن ارزش این افراد می‌توانید به هدیه‌ای مناسب این روز ارائه دهید.

بدین صورت روابط دوستانه شما نیز مستحکم تر خواهد شد و ارتباط و اعتماد بین شما افزایش خواهد یافت.

تقویم خود را ورق بزنید، با روزهایی روبه‌ رو خواهید شد که به اسم‌ها و عناوین مختلف نامگذاری شده است.

این مناسبت ها برای بعضی افراد حائز اهمیت می‌باشد.

همچنین این مناسبت ها موقعیت خوبی برای شما خواهد بود. شما در این مناسبت‌ها با ارائه هدایای تبلیغاتی و مناسبتی نشان می‌دهید ارتباط شما صرفا معطوف به فضای کاری نیست و ابعادی بالاتر از این زمینه دارد. همچنین نشان می‌دهید که این افراد برای شما از اهمیت بالایی برخوردارند.

.

مناسبت های مهم

بعضی از مناسبت ها فقط مختص بخش خاصی از جامعه می‌باشد. برای مثال روز پرستار ، روز معلم ، روز پزشک ، روز مهندس و از این قبیل که محوریت آن بزرگداشت یک صنف و یا یک گروه از جامعه است. اما در این میان مناسبت های مهم دیگری هم وجود دارد که برای همه‌ی افراد جامعه حائز اهمیت است. نوروز یکی از آیین های باستانی و اعیاد مهم ماست. یکی از مناسبت هایی است که برای همه‌ی افراد جامعه حائز اهمیت می‌باشد.

در ادامه راجب هدیه های مناسب این روزها صحبت خواهیم کرد.

.

پیشنهاد هدیه مناسبتی برای قدردانی

.

ست مدیریتی لوکس

هدیه مناسب برای پزشک، پرستار، معلم و مهندس

این ست یک هدیه لوکس و لاکچری است.

صوفی به شما این اطمینان را میدهد که با هدیه این ست طرف شما هیچ گاه شما را فراموش نخواهد کرد و یک احساس بسیار خوبی در او شکل می گیرد.

.

خودکار و روانویس هدیه ای فراموش نشدنی

خودکار و روانویس پیشنهاد ما به شما برای هدیه به همسر، دوست و یا پزشک، پرستار، معلم و مهندس شماست.

خودکار و روانویس جزو آن کالاهایی هستند که از آن خیلی زیاد استفاده می کنند و با خرید آن شما همواره در ذهن آن ها خواهید ماند.

خرید خودکار یک هدیه لوکس برای هدیه دادن به پرسنل بیمارستانی و کادر اداری می باشد.

شما میتوانید برای انتخاب و خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

.

 ست رومیزی هدیه ای ماندگار

ست رومیزی هدیه ای مورد استفاده است. روی میز اتاقشان میگذارند. پزشک، پرستار، معلم و مهندس میز مرتب را دوست دارند. و کار آن ها نوشتن و مطالعه است پس ست های رومیزی هدیه ای است می تواند آنها را خوشحال کند.

البته جاقلمی نیز میتواند یک هدیه پیشنهادی دیگیر باشد که ما در اینجا در دسته ست های رومیزی آورده ایم و به آن اشاره میکنیم.

.

  کتاب هدیه ای با اولویت

این قشر بدون تردید عاشق کتاب و طرفدار آن هستند. هدیه مناسب میتواند یک کتاب باشد که برای آن ها از ارزش و اولویت بالایی برخوردار است.

کتاب های شعر شاعران بزرگی مانند حافظ ، سعدی ، مولانا و… و یا کتاب اشعار نو مانند اشعار سهراب سپهری و فریدون مشیری و فروغ فرخزاد و… و یا کتاب های رمان نویسان بزرگی را به آنها هدیه دهید . این کتابها بی شک گرانبها خواهد بود و در خاطر او خواهد ماند.

.

ظروف میناکاری

اگر می خواهید به شخص اهل هنرتان که به هنرهای سنتی و دستی علاقه مند است هدیه تهیه کنید ظروف مینا کاری بهترین انتخاب است.

.

جعبه خاتم

جعبه خاتم گزینه بسیار خوبی برای هدیه روزهای مناسبتی است و می توانید با هدیه دادن آن همیشه در ذهن آنها باقی بمانید و فراموش نشوید.

.

انواع دکوری

زیباترین هدیه که مورد پسند همه هاست یک جاقلمی دکوری یا انواع مجسمه ها یا ظروف دکوری است ، شما هم می توانید این هدایا را کادو ببرید و آنها خود را خوشحال کنید.

.

کیف پول یا کیف موبایل

یک هدیه مناسب و مورد نیاز برای همه افراد کیف پول یا کیف موبایل است . می توانید برای این روز نیز این لوازم را تهیه کنید و یا یک کیف دستی کوچکی به آنها هدیه کنید او را خوشحال کند.

.

تابلو

این روزها تابلوهای زیبایی در بازار وجود دارد که روی آنها جملات یا شعری با خط زیبا نوشته شده است .این کادو می تواند زیبا و به یاد ماندنی باشد.

.

رومیزی زیبا

رومیزی زیبا با رنگ های روشن می تواند یک هدیه تک و جالب برایشان باشد.

.

یکی دیگر از این مراسمات شب یلدا یا شب چله می‌باشد. مناسبتی که دورهمی های خانوادگی جز مهم و لاینفک آن است.

هدیه دادن و هدیه دریافت کردن به مناسبت این تاریخ لذت زیادی برای همگان دارد. مخصوصا اگر این هدیه متناسب با نماد ها و رسوم سنتی این شب باشد.

هندوانه، انار و گلپر، آجیل یلدا، خورش ناردوندر مازندران ویا کلم پلوی شیرازیی همگی یاد آور این شب خاص هستند.

اگر هدیه شما شامل محصولاتی با محوریت این نمادها باشد جلوه خاصی نیز خواهد داشت. همچنین مراسم‌هایی نظیر ماه مبارک رمضان وجود دارد که یکی از مناسبت های بسیار مهم مذهبی است.

هدیه دادن و هدیه گرفتن به مناسبت این ماه نیز لذت خاص خود را دارد.

.

کاربرد هدایای تبلیغاتی مناسبتی

هدایای تبلیغاتی مناسبتی می‌تواند از نوع تزئینی یا مصرفی باشد. اما همانطور که اشاره شد ، یکی از مهمترین معیار هایی که می‌تواند بر جذابیت این هدایا بیفزاید و آن را در چشم مخاطبان با اهمیت جلوه می‌دهد ارتباط مفهومی هدیه با آن مناسبت است.

ممکن است بخواهید برای عیدنوروز هدیه ای تهیه کنید. در این حالت احتمالا تمایل دارید چند ظرف سفالی یا مسی زیبا که بتواند نگه دارنده اجزای هفت سین باشد، در بسته شما جای می‌گیرد.

همچنین قرآن و دیوان حافظ دو کتاب ارزشمندی است که مناسب هدیه دادن برای نوروز خواهد بود و یا هرچیزی که رنگ و بو و رد و نشانی این روز باستانی را دارد می تواند هدیه مناسب این روز باشند.

با توجه به اینکه مناسبت های مهم تاریخی نمادها ونشان‌های خاص خود را دارند، شما می‌توانید با انتخاب هدیه‌ای که رنگ و نماد این مناسبتها داشته باشد و درخور این رویداد تاریخی باشد هدایای مناسبتی متناسب با آن ایام داشته باشید و بدین وسیله با هماهنگی با تم مناسبت قدرت مانایی خود را در اذهان بیشتر کنید.

.

محصولات مناسبتی صوفی

مجموعه صوفی همواره توجه ویژه ای به مراسمات، مناسبت‌ها، فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی داشته است.

 استفاده از صنایع دستی در هدایای تبلیغاتی ارائه شده از سوی مجموعه صوفی نمایانگر این توجه است.

 این مهم مارا بر آن داشته که بسته های متفاوتی با مضامین مناسبتی طراحی و آماده ارائه به شما عزیزان کنیم.

ازمهمترین مناسبت هایی که مجموعه صوفی برای آن هدایای مختلف ومناسب طراحی و آماده کرده است عید نوروز ، شب یلدا ، ماه رمضان و سایر مناسب های مهم ایرانی اسلامی می‌باشد.

شما می‌توانید این محصولات متنوع و خلاقانه را در وبسایت ما مشاهده کنید و سفارش دهید.

.

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

×